Din jurnal.[4]


Ma bifurc, ma rup in doua. Te vreau, te alung, te am, te parasesc, ma perfectionez, ma las balta, ma uit. Amalgam de idei, jet de ganduri murdare. Eu sunt doua, sunt a ta si a celor ce vor fi. Nu vreau sa ma gandesc la apartenenta, nu vreau sa ma simt vie doar cand iti simt respiratia in parul meu imbacsit de fumul greu de tigara. Ma simt vie pentru ca imi iei gandurile, respiratia, pulsul si imi lasi dorinta, imi lasi otrava. Naiba sa te ia! Ca nu vreau nimic cand imi ocup timpul cu lucruri banale, insa ma sufoaca absenta ta mai ceva ca parfumul ieftin, atunci cand sunt singura. Nu mai am gust, auz, vaz, simt tactil, caci tot ce stiu e aroma ta, tot ce imi rasuna e vocea ta, tot ce vad sunt ochii reci. Inutil sa zic ca`ti modelez pielea sub atingeri vibrante lipsite de respiratie, ori de cate ori visez. Beau cafea si fumez, dar nici cafeaua n`are gust, nici tigara aroma.
Am memorat fraze, am inghitit dorinte, am infranat pasiuni.
Astept urmatoarea iubire, sunt obsedata de obsesii.

-iubirilor-

13 gânduri despre &8222;Din jurnal.[4]&8221;

Lasă un răspuns

