Ma mut


Ne mutam des; fizic, intelectual, sentimental, psihic. Ne luam bagajele si ne mutam. Apartamentul parca nu mai e la fel de ok, domeniul de studiu a devenit monoton, sentimentele fac parte dintr`o disproportie de zile mari, iar lumea e pur si simplu prea mica. Atunci, ne mutam. Cautam o alta casa, cautam alte domenii de studiu, cautam o alta obsesie amoroasa, si ne izolam in lumea noastra. Se alege praful de amintiri, mai ales ca sunt unele pe care nu vrei sa le ai, nu vrei sa-ti aduci aminte de ele.

Prea multe, prea multe incertitudini. Baile de lacrimi nu fac altceva decat sa inroseasca ochii si sa ude pernele. Mereu e mai bine a doua zi, insa lucrurile raman la fel. Astept ca viata mea sa devina din telenovela, macar un scurt metraj horror. Si putin imi pasa ca telenovelele au happy-end si cele horror nu! Putin imi pasa ca altora le-ar fi mai bine daca eu mi-as tine gura. Omul e singura fiinta egoista!(am invatat in a 12-a la filosofie) Si daca ar mai exista fiinte egoiste, omul ar fi mai egoista decat oricare alta.

Imi gasesc ambitia in dezamagiri. Si nu, nu sunt suparata pe nimeni, sunt dezamagita. N-am timp sa fiu suparata, asta m-ar face trista.

Ma mut, in toate chipurile de mai sus; fie chiar si pentru o perioada.

14 gânduri despre &8222;Ma mut&8221;

    • Prea mult si prea mare nu e, dar na, las ceva in urma. Am incercat sa stabilizez, dar nu ma pot linisti decat in alta parte, aici ma sufoc. Sper sa nu fie gresit ce fac.

  1. Și pisicile sunt egoiste :))) Eu nu m-am înțeles bine cu profa de filosofie. Aveam mereu păreri diferite și nu-i convenea :))) O dată i-am dezbătut în 4 pagini părerea mea despre fericire și mi-a dat 2 că nu a fost de acord :))) Nu mă întreba ce am scris în paginile alea că acum n-aș mai putea reproduce :)))

    Dacă mutatul va fi ceva bun atunci grăbește-te 😀

    • De aia femeile sunt asemenate cu pisicile. :))
      As vrea sa citesc ce ai scris despre fericire. 😀 Proful nostru nu punea note daca era sau nu de acord cu noi, ci daca stiam sa ne exprimam bine punctul de vedere si sa-l sustinem. Accepta si alte realitati. 😀

  2. Mutatul prea des poate fi confundat cu superficialitatea, iar noi, oamenii, ştii că judecam cu mare usurinţă, mai ales pe alţii. Atunci, mutatul tău nu va fi văzut ca pe o acceptare a unei noi provocări ci, mai ales, ca pe o instabilitate.
    Eu nu aş fugi de tristeţe…se spune că, în anumite limite, tristeţea aduce nobleţe sufletului…
    Gata, că par un filozof de crâşmă ieftină, când, de fapt, io-s filozof de birt !

    • Am nevoie oricum, caci la mine vecinul e fan parizer,salam, guta si eu am 11 examene in 6 zile. Clar am nevoie de liniste. Iar aici, totul imi distrage atentia si imi umple sufletul de resentimente. Deci, nu-i bine. `om vedea ce-o fi, dupa ce termin cu examenele. Mersi!:*

Lasă un răspuns

