Cand ai supervecini


Am! Am supervecini. Am vecini ce dau gauri de sarbatori, vecini care incep party-urile la 2 noaptea, vecini care non-stop vor sa ceara ceva, vecini care nu raspund la usa, insa apoi suna la usa ta sa intrebe ce vroia nenea ala. Am vecini ciudati, normali, multi, grasi, slabi.

Si ii cunosc cam pe toti. Tata e sef de scara si mai toata lumea bate la usa noastra cu tot felul de hartii. Daca trebuie sa plece la munca, imi face un plan de bataie si trebuie sa ajung la blocul din spate, la nenea ala care avea tricou asa si sapca asa si sa ii dau nu stiu ce hartie. Nu ma deranjeaza drumurile, cat faptul ca trebuie sa salut o gramada de lume. De fapt nici asta nu ma deranjeaza, insa ma deranjeaza ca isi fac parerea aia : „Vai, ce fata cuminte, modesta, decenta..” are domnul. Acum, nu ca n`ar fi asa, dar daca cumva fac ceva ce lor li se pare deplasat, sar imediat in extrema opusa. Devin jalnica, devin in multe feluri, ca doar asta e datoria babelor. Of, bine ca nu schimb si baietii ca pe sosete, ca imi contorizeaza sigur si saruturile din fata blocului, noaptea, cand ma duc acasa.
Ca e fusta scurta, ca e bluza decoltata, ca parul e ciufulit(a se citi tapat), ca e talpa de la sanda inalta, ca rad intr`una, ca cunosc mai multi baieti decat fete, ca nu o salut pe vecina de la 5( care nu m-a salutat 5 ani al rand, am decis deci sa nu o mai salut).. astea sunt nimicuri.

Insa nu inteleg de ce nu isi gasesc alte subiecte de discutat, ca doar stirile de la ora 5 sunt zilnic. Sunt excentrica uneori, dar as putea fi mereu si asta nu ar fi problema altora. Ma inteleg bine cu barbatii din cartier, ma saluta mereu respectuos si ma intreaba „Ce mai face tata?”. Tata mereu face bine, pentru ei, insa oricum, ma intreaba de el ca altceva n`ar avea ce. Barbatii, majoritatea de aici, sunt fustangii. Ca au nevasta si copii, nu inseamna nimic. Si nu doar cu mine, ci cu fetele de varsta mea in general se poarta asa.  Si oricum ar fi, mereu m-am inteles mai bine cu baietii. Fetele erau pur si simplu deplorabile, certandu`se toate, mereu din aceeasi cauza, nu le ajungeau cele 15 papusi. Baietii in schimb, fugareau o singura minge si erau fericiti. De asta am ales calea adevarului si am jucat forbal o buna perioada din viata, pana cand mi-am dat seama ca baietii cauta fete, nu tot baieti.

Acum, e la fel. Barbatii nu mint, iti arata clar ca te apreciaza pentru fizic, ca arati bine si place pielea bronzata de sub fusta aia scurtuta de vara. Fizicul e primul lucru pe care il vezi. Femeile in schimb, vor incerca sa lege o conversatie, pe cine stie ce subiect, cand de fapt te analizeaza de mama dracului si apoi fac scandal acasa, ca de ce domnule se uita la domnisoarta de la 8 sau 6 sau ce etaj o mai fi. La fel e si cu pustanii din ziua de azi, cei care sunt asa numitii manwannabe.  Dupa ce ti`au aruncat vreo 3 pis-pis-pis si te`au sorbit bine din priviri, te injura, ca nu te intorci. Cu aceasta teorie e de acord si pr meu. De fapt, cu ajutorul lui mi`am dat seama ca ceea ce credeam, e corect. O womanwannabe in schimb, iti va gasi sigur un defect. Ai un fir de par care sta putin mai la stanga, asta era! Putine sunt femeile care admira alte femei. Admira!nu invidiaza. Femeile sunt rele. Asta nu inseamna ca am o parere prosta despre sexul frumos, nu! Am una foarte buna, insa pustoaicele din ziua de azi, nu stiu, imi dau sentimentul  ala.. de frica.

Da, am supervecini. Abia astept sa se faca 3 dimineata, sa aud iar sunetul firav al.. MANELELOR!

 

Voi? aveti supervecini?

 

-Sa devii drogata, alcoolica şi curvă e foarte simplu. Este suficient sa nu saluti babele de pe banca din fata blocului!-

11 gânduri despre &8222;Cand ai supervecini&8221;

  1. si eu am super vecini, vecine de fapt. stau la pc si ascult muzica- muzica lor, ca eu mereu ascult incet, tocmai ca sa nu-mi supar vecinii. nu le cunosc decat pe pitzipoancele din capatul palierului, stiu ca sunt pitzi si asculta manele…si cainele lu’ vecinu’ de langa care ma latra ocazional..in rest doar buna seara buna ziua, e suficient

  2. Îmi place ultima frază, cea cu italic :))
    Unde locuiesc acum, nu ne-am mutat decât de doi ani și de atunci încerc să limitez relațiile de „prietenie” cu vecinii. Mă rezum la salut și din când în când (când trebuie să mai dăm bani pentru ceva) la un dialog cu șeful scării.

      • Pai nici pe mine nu ma intereseaza ce anume au de comentat, ma enerveaza ca.. pur si simplu comenteaza. Muhaha, am sa ma mut undeva unde nu o sa am vecini, o sa stau in mijlocul pustietatii, ca`n filme. :))

  3. Tocmai mă gândeam ce ciudați am și eu pe la mine dar o să vorbesc de ei altădată :))) Eu cu fetele mă înțeleg mai bine. Băieții se înțeleg cu fetele, ei între ei sunt mai indiferenți :))

Lasă un răspuns

