Din jurnal.[3]


Nu te iubesc. Nu te-am iubit niciodata, de ce as face-o acum? Si apoi ce inseamna „a iubi”? Adica cum.. sa iti dau din inima mea? Nu..nu cred ca asta inseamna. Eu cand ma tem pentru cineva, imi fierbe sangele. Deci daca te-as iubi, ar trebui sa ma dau toata, sa ma ai toata, nu?
Adica, am auzit ca daca iubesti, te temi, iti faci griji, dormi, mananci, te speli, inveti, asculti muzica si faci de toate, gandindu-te la persoana aia. Pai, daca te-as iubi, as mai fi om?
Daca te-as iubi as fi indragostita. Oare toti oamenii au fost indragostiti?
Nu, nu te iubesc. Mi-e frica. Cum..si eu ce fac? Ar trebui sa am asteptari? Daca tu nu o sa ma iubesti, eu sa te iubesc si sa accept decizii, fara sa iti impun. Pai si cum ramane cu egoismul meu?
Cica dragostea nu-i egoista. Ce ti-e si cu dragostea asta. Asta inseamna ca nu cer nimic, dar dau tot. Pai bine nene, dar pentru dragoste e nevoie de doi, ca altfel se numeste suspin si depresie.
Si daca pe mine ma iubeste cineva, si eu nu stiu? Vai, n-as vrea sa fiu sursa cuiva, sursa din asta de suspine. Nu, de ce m-ar iubi, nu vreau sa ma iubesca cineva ce nu va fi iubit de mine.
Si cum imi dau seama daca te iubesc? E partea aia in care ma agit si am fluturi in stomac, cand fac ceva ce nu fac de obicei, doar asa ca sa iti plac tie? Oare de asta stau asa mult in fata oglinzii?
Adica, daca te iubesc, te respect mai mult decat as fi vrut? Adica stau asa in pat si`mi doresc sa ma fi tinut tu in brate? Ma uit pe strada si te compar cu toti barbatii iar tu, logic esti mai bun decat fiecare dintre ei, pentru ca.. pentru ca te iubesc eu. Chiar daca sunt mai frumosi, mai inalti, mai bine imbracati, tu esti mai bun, ca esti al meu. Vezi, sunt egoista chiar si iubind. Laud ce e al meu si nu as recunoaste meritele altora, ca mi-ai luat tu mintile.
Nu, nu te iubesc.
Adica cum, de aia ascult muzica la maxim si dansez de nebuna prin casa? Ca-s fericita? Pai de ce nu-s fericita si cand imi zice mama ca ma iubeste. Si ma iubeste! Adica e un sentiment impartasit.
Nu, nu te iubesc.
Ce, de asta invat sa fac tot felul de chestii, sa fiu mai buna pentru tine? Pai ce, eram perfecta pana sa vii tu. Acum brusc am defecte. Pai nu e bine. Din cauza ta incep sa cred ca nu sunt la fel de buna. E o tampenie!
Adica cum, de asta acum nu ma supar ca de obicei, de aia accept unele chestii, de aia discut de 15 ori mai des. De asta vreau sa clarific lucruri, ca sa nu ma cert cu tine? Si daca m-as certa ce? Sunt tare buna la certuri, cica ma pricep.
De ce, de ce cu tine nu vreau. Pentru ca te iubesc?
Nu. nu te iubesc.
Bine atunci, si daca nu te iubesc, de ce vreau cu tine, langa tine. Pentru ca e clar, nu te iubesc.
Si de ce ma gandesc la cum te simti, la ce gandesti, la cum iti rezolvi probleme, la ce iti place si cum iti place, ce vrei si alte prostii din astea de auzem la fetele alea..alea de erau si ele fericite.Pentru ca, sa ne intelegem, nu te iubesc.

P.S. Si de ce naiba ma regasesc in versurile melodiilor, cand de obicei nici nu le ascult atat de atent. Ce naiba, deodata fac astia melodii cu versuri interesante. Pentru ca e clar, ca de iubit nu te iubesc.

[sufletului]

Acestea fiind zise, urmatoarele postari sunt programate. Precizez ca „din jurnal”, nu sunt articole legate de fosta relatie, sau actuala sau viitoarea. In general, ce scriu,  are legatura cu ce se petrece in jurul meu si nu neaparat cu mine. As aprecia deci, sa nu mai fiu intrebata daca postarile au vreo legatura cu ce a fost, pentru ca NU AU! E jurnalul meu public, e locul in care ma descarc, unde scriu despre cat de aiurea sau nu e lumea, unde imi pun sufletul, care e destul de mare incat sa lase loc si imaginatiei. Unele postari sunt extensii ale resentimentelor persoanelor din jurul meu, insa in mod clar nu am sa pun la sfarsitul fiecarei postari, de unde m`am inspirat, de unde mi-au venit ideile. Ca orice om am cunoscuti, prieteni. Lumea sufera, se bucura, plange, rade, bea cafea, mananca, face sex, vorbeste la telefon. Inspiratia din lucrurile astea vine. Nu ma simt bine cand mi se atrage atentia pe mess sau pe FB[msg private] ca cine stie ce articol are legatura cu cine stie ce chestie, ca n-ar fi trebuit. Scriam si inainte la fel.

Scriu ce vreau si inca o data, nu are legatura cu nimic.  I`ve moved on, you should do the same! Unfuckingbelievable. Get a life.

17 gânduri despre &8222;Din jurnal.[3]&8221;

        • sa`ti pastrezi parerile si sa ramai mut de uimire. ar fi o reactie draguta, avand in vedere ca nu stiu daca mi-am exprimat in mod vulgar parerile despre ce si cum gandesti tu despre specia noastra. Daca tot spuneai acum ceva timp, ca apreciez ca nu ma supar din orice, atunci tine glumitele astea fara sens deoparte. Nu de alta, dar nu le vad rostul, mai ales ca esti una din persoanele care sustine sus si tare ca „fiecare posteaza ce vrea pe blogul lui”.

          • cata teorie… Te-am cenzurat io cu ceva ? Nu inteleg ce am facut. Chiar imi place cum ai iesit, atata tot. Nu inteleg ce romane si nuvele ai inceput tu sa scrii…

  1. fain… nu are legatura cu tine… ci cu fiecare din noi…
    minunat scris… intr-o forma in care oricine se poate regasi… nu neaparat in termeni rai… ci mai ales reali…

  2. Pingback: My life in few words » Blog Archive » Daca nu ar fi internet…

  3. Partea cu versurile melodiilor e interesanta, asa-i? Si eu am observat ca in zilele bune le ascult numai de dragul de a avea un zgomot de fond si alteori le ascult altfel…

Lasă un răspuns

