Am trait suficient.


Gluma gluma, dar raspunsul ala e cea mai tare replica din ultimul timp.
Gluma gluma, dar eu mai mult de 60 nu as vrea sa traiesc. Na, cat o sa-mi dea Doamne Doamne, am sa duc, dar nu as vrea multi. Nu vreau sa le fac altora viata grea, pentru ca sincer, nici mie nu-mi place sa stau dupa ifosele batranilor. Sunt mai mult decat orice, incapatanati. Eu sunt si acum ca un catar, d`apoi cand o sa fiu batrana.
Sa-mi faca altul piata, sa`mi taie altul unghiile si alte din astea. Sa nu fiu eu in putere nici macar pentru lucrurile de baza, ar fi trist.
Un bun prieten a zis ca atunci cand nu o sa mai poata urca pe munte sa faca trasee, inseamna ca ar fi timpul sa moara. [point!]

Si apoi.. l`am prins pe „ceausescu, pe husein, bin laden, obama presedinte”. Mai vreau multe?
Voi?

18 gânduri despre &8222;Am trait suficient.&8221;

  1. nici nu conteaza cat traiesti… in sensul de, numar al anilor… ci… cum traiesti…
    fa bine celor de langa tine… oricand… si vei gasi bucura vietii chiar atunci cand numarul anilor traiti devine impresionant…
    omul moare, cand nu mai iubeste…

    • Nu cred ca numai iubirea mi`ar tine de cald. Categoric nu. Ideea de a`mi duce altii grija, ar fi mai puternica decat iubirea. Asa vad acum, poate peste ani o fi altfel viziunea.

      • poate ca nu ar tine de cald… cum zici tu…
        dar… oricat de cald, ti-ar fi cu altceva in afara de iubire… nu ar fi decat o fierbere zadarnica…
        cu iubirea… vin si altele bune, la pachet…
        pachetul din care lipseste iubirea… orice ar contine, ramane sec si fara valoare in timp…

        • in mod clar, dar pot sa iubesc pana atunci. doar n`am sa cunosc iubirea la 60 de ani. Ma rog, nu te contrazic, e asa cum zici tu, dar nu vreau sa fiu batrana si incapabila.

          • pachetul iubirii, poate fi avut inca din copilarie…
            nici vorba ca… ar trebui sa fii batran ca sa iubesti… dimpotriva… iubesti de cand esti… abia cand nu mai iubesti… nu mai esti…

  2. Și eu aveam până de curând teamă de bătrânețe. Sigur că nu îmi place ideea că abia o să mă mișc după o vârstă, dar bătrânețea poate fi plăcută 😛

  3. fiece vârstă e cu frumuseţea ei…când o să ai 60 de ani o să-ţi creşti nepoţii şi o să te bucuri de poznele lor, de realizările copiilor tăi şi, de ce nu, de amintirile tale…care vor fi ale voastre, adică, ale tale şi a celui ce va fi sî-ţi fie aproape.
    în general io-s mai prăpăstios, aşa, de felul meu, de-aia-ţi zic : nu-ţi chema, soro, osândă !
    eu, unul, îmi doresc o moarte liniştită, cât mai târziu posibil…de viaţă trebuie să te bucuri până la ultima picătură !

  4. Pe la 18 ani am facut un plan de razboi:
    La 27 ma casatoresc, la 30 o sa am un copil, si la 60, pa, pa.
    Pana acum m-am tinut de plan, daca se poate spune asa. Doar ca in plan nu era vorba ca la 36 o sa fiu divortat (acum lipseste un factor esential al planului, stresul! 😀 ).

  5. =)) bestiala replica..si mai e si „osama” presedinte :)))..
    Cat despre viata,eu zic ca,atsts timp cat traiesti cat de cat sanatos si ai grija de tine,la batranete nu o sa fie asa greu..
    Vad destul de multi batrani pe la 60-70 care sunt foarte energici si sanatosi 😛

Lasă un răspuns

