Maria


Nu stiu cum se face ca sunt una dintre putinele persoane care isi tine onomastica de Sfanta Maria mica, adica nasterea Maicii Domnului.
Maine este Adormirea si nu consider a fi un prilej de bucurie. E Ziua Marinei, o sa fie mare tam-tam maine pe aici. Nu impart felicitari de 15 august si nici nu-mi place sa primesc.
E si mai urat cand mi se atrage atentia asupra acestui fapt.

5 gânduri despre &8222;Maria&8221;

  1. Uite ca eu nu iti atrag atentia si totusi ti-am urat La multi ani. 🙂
    Aceasta ” adormire ” se „sarbatoreste” la fel ca si rastignirea …fara petrecere si etc. dar se pot primi si oferi felicitari. Acum na, depinde de fiecare. 🙂

  2. nici eu nu sarbatoresc pe 15…dupa cum spuneai nu e prilej de bucurie. asa ca nici eu nu vreau sa primesc sau sa impart felicitari maine:)))

  3. poi, asa stiam si io: pe 8 septembrie se sarbatoreste onomastica „Maria”…
    Asa ca, daca maine nu esti Marina Romana, nu primesti felicitari, cel putin, nu de la mine. De la mine, doar ganduri de bine ! 🙂

Lasă un răspuns

