Am pierdut


Am ratacit de fapt, un obiect de o importanta deosebita, pentru altcineva normal. Daca era important pentru mine, nu cred ca rataceam sau ceva pentru ca as fi distrus obiectul si as fi plans dupa el. Da` nah..
Oricum, am prostul obicei sa las aiurea, exact atunci cand nu trebuie, lucrul care nu trebuie. Ma grabesc, pun la loc toate lucrurile si exact chestia aia de trebuie sa am grija de ea, o las pe unde apuc. O iau cand termin, ca doar am pus`o AICI. Puteai sa ma bati si juram ca am pus tablitele alea pe birou. Ca doar unde naiba in alta parte. Ei bine, nu! Si dupa ce am cautat 1 ora in miezul noptii, am scos azi toate hainele din sifonier. Poate cand m-am schimbat le-am pus in vreun buzunar..
Nu, nu era acolo. Nici in bucatarie, nici dincolo. A fost nevoie sa vine sor-mea si sa imi zica ca a fost sub ochii mei toata ziua.

Le-a gasit cand cauta si ea altceva. Of ce ma enerveaza cand ai impresia ca pamantul a inghitit exact ce cauti. Happy me ca am gasit, ca altfel nu stiu cum as fi dat explicatii. Sau mai bine zis, nu stiu cum as fi fost scuzata.

Voua vi se intampla des? Mie mi se intampla doar atunci cand sper sa nu, si mm..relativ rar.

14 gânduri despre &8222;Am pierdut&8221;

  1. Clar că și mie mi se întâmplă mereu să caut ceva și să le exact când nu mai am nevoie de ele, sau când caut altele. Și mai enervant e să se întâmple astea când te grăbești și să nu le găsești.

  2. hm, de câte ori mi se întâmplă, promit că voi pune lucrul acela ca şi pe toate celelalte la locul lui-lor şi că nu mai sunt căscată data viitoare…. care este evident, extrem de repede, pentru că sunt o împrăştiată. e evident că nu e vina lucrurilor, doar n-au picioare şi nici nu sunt intrate în coaliţia care-ar vrea să ne terorizeze… 🙂
    ei, poate într-o viaţă ulterioară ne schimbăm şi noi…
    spor-t

Lasă un răspuns

