Melodia zilei..


N-ai cum
Sa te prefaci ca nu exist.
N-ai cum
Sa spui ca vii si sa nu mai vii niciodata.
N-ai cum
Sa uiti ca e ziua mea.
Cineva, inaintea ta, era experta in asa ceva.

Asa ca n-ai cum sa ma ranesti.
Cineva a facut asta deja, inaintea ta.
N-ai cum sa ma ranesti,
Dar ai putea, in schimb,
Sa ma iubesti …

N-ai cum
Sa ma lasi singur de sarbatori.
N-ai cum
Sa nu asculti si sa nu-mi vorbesti
O zi intreaga.
N-ai cum
Sa te joci cu viata mea.
N-ai cum
Sa te prefaci ca nu exist.
N-ai cum
Sa spui ca vii si sa nu mai vii niciodata.
N-ai cum
Sa uiti ca e ziua mea.
Cineva, inaintea ta, era experta in asa ceva.

Asa ca n-ai cum sa ma ranesti.
Cineva a facut asta deja, inaintea ta.
N-ai cum sa ma ranesti,
Dar ai putea, in schimb,
Sa ma iubesti …

N-ai cum
Sa ma lasi singur de sarbatori.
N-ai cum
Sa nu asculti si sa nu-mi vorbesti
O zi intreaga.
N-ai cum
Sa te joci cu viata mea.
Cineva, inaintea ta, era experta in asa ceva.

Asa ca n-ai cum sa ma ranesti.
Cineva a facut asta deja, inaintea ta.
N-ai cum sa ma ranesti,
Dar ai putea, in schimb,
Sa ma iubesti …

, era experta in asa ceva.

Asa ca n-ai cum sa ma ranesti.
Cineva a facut asta deja, inaintea ta.
N-ai cum sa ma ranesti,
Dar ai putea, in schimb,
Sa ma iubestï …

3 gânduri despre &8222;Melodia zilei..&8221;

Lasă un răspuns

