In ton cu vremea


Ma apasa tot felul de nimicuri. Ma supar din orice si imi trece la fel de repede  uneori imi trece repede. Dar totusi foarte rar.

Inevitabil, am racit. A racit sor-mea, acum e randul meu. Asa sta treaba intre noi doua. Insa nu e asta motivul pentru care am stat in pat o ora, plictisindu-ma sa fiu plictisita. Daca esti prea mult timp plictisit, incepi sa crezi ca esti ocupat plictisindu-te. Te amuza situatia, incerci sa te plictisesti in mai multe tipuri si sa te simti diferit avand aceeasi stare de sedentarism. Pana imi dau seama ca sunt deplorabila, ca ascult aceesi melodie tampita de o ora, melodie ce abia am auzit`o la cineva. Realizez ca de fapt, fredonez melodia de 2 zile, ca e noua, ca nu ma leaga amintiri si.. SOC! mi-am lasat deoparte actiunea mea de a ma plictisi. Devin iar deplorabila.

Da, e vremea. Baba mea a fost asa. E normal sa ai urcusuri si coborasuri in viata si ma bucur tare ca sunt normala in aspectul asta; de fapt, ca sunt comuna. Sunt plictisita si par rea. Par, ca nu sunt. Nu-s nici buna, sunt sensibila si prostuta. Ar trebui inventat un nou cuvant pentru a le insuma pe acestea doua.

Mi-am adus aminte de o prietena buna si fara nicio legatura mi`e pofta de Nestea din ala amarui.

Ciudata zi.

9 gânduri despre &8222;In ton cu vremea&8221;

  1. Pingback: My life in few words » Blog Archive » Ai rezista fără telefon?

  2. Ei lasă că cine va știi să aprecieze sensibilitatea o va aprecia. Și nu doar sensibilitatea, felul tău de a fi. Nu trebuie să te schimbi tu în rău pentru că sunt alții răi 😛

Lasă un răspuns

