Din jurnal.[1]


Zi-mi ceva ce stii doar tu. Secrete, taine. Ai, trebuie sa ai, stiu asta. Oare tu stii ca pana si petalele uscate din jurnalul acela…acela cu litere in relief, pana si petalele acelea ascundeau taine. Le-am pus acolo pentru ca stiam. Stiam ca o sa pleci si eu ma hranesc cu amintiri, insa numai in nopti de iarna.
Vara nu plang, nu am timp. Vara strang focul ce va mistui amintirile, sub frangerea mainilor, langa calorifer iarna. O sa vin inghetata si o sa simt amorteala placuta a picioarelor ce se vor fi dezghetat, in timp ce o sa imi fac carlionti pe degetele inghetate. O sa ninga, trebuie sa ninga. Asa e scenariul meu. Si o sa am parul inghetat si mainile amortite. O sa-mi doresc cu disperare o cana de ciocolata calda. Cu toate ca-mi place cea neagra, o sa vreau alba, caci asa iti placea tie.
Nu dragule, nu mi se schimba gusturile, imprumut doar din ale tale, caci nu gasesc radacina de unde sa tai raul.

[nimanui in particular.tie si tuturor]

2 gânduri despre &8222;Din jurnal.[1]&8221;

  1. Indiferent de anotimp, plangi pentru a nu lasa neudata floarea amintirilor. Si o faci si in locul meu. Eu nu pot plange. Nu am voie. La fel cum nu am voie sa-ti soptesc. Ati denuumit-o barbatie si putere. Trebuie sa fiu barbat si sa fiu puternic. La cat este acolo, lacrimile mele ar ofili si cele mai frumoase amintiri. Sunt deja otravitoare. Si nici soapta mea nu ar fi soapta, ar fi urlet. Nu mai stiu cum se sopteste.
    Am fost ascultator si am facut cum ai spus. Iar acum nu mai stiu cum se fac ele. Asa ca te las pe tine. Si nu, nu eu am scris aceste randuri, daca ma intrebi.

    Tot nimanui. Si tot din jurnalul nescris al unui barbat.

Lasă un răspuns

