1 an.


Pe 9 iulie am facut un an. Nu mi-am dat seama de asta pana cand n`am vazut la Creve ca aniverseaza. Acum 2 luni mi`am zis sa tin minte. Clasic: am uitat! Uite ca am un an de scris pe aici tot felul de idei, mazgalite, gandite, articole luate si trantite aici ca sa vada toata lumea ce mai e prin jurul nostru.

Oricum, as putea spune ca sunt mandra de mine ca am avut grija de praful ce s-ar fi pus si pe blog.
Umm..sa-mi doresc sa tina si sa nu abandonez, cum fac de obicei cand un lucru devine comun. Da, asta imi doresc.

15 gânduri despre &8222;1 an.&8221;

  1. Pingback: My life in few words » Blog Archive » La cumparaturi

  2. La mulți ani de blogging!
    Să nu te lași, iar dacă o faci, să nu fie din cauza problemelor și a unei vieți grele, ci a faptului că ai prea multe activități minunate în offline… de nici să nu dormi noaptea să nu vrei. 😛 😆

Lasă un răspuns

