Leapsa13.Vacanta, blog si dependenta


Creve a zis ca se relaxeaza complet. Si a vrut sa vada daca si altii fac asa, sau nu.

Cand plec undeva, prefer sa fiu departe de calculatoare, laptop`uri, radio si TV. Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, imi place tehnologia, ma pasioneaza, dar nu in vacanta.
Distractia e distractie insa asta nu ma implica pe mine si televizorul. Optez mereu pentru camere fara asa ceva, insa na..tin cont si de parerea celorlalti.
In concluzie, cand am luat vacanta, blogul e in vacanta. Bine.. blogul meu e in vacanta si cand efectiv nu am chef de el.
Sunt foarte nerabdatoare sa impartasesc experientele si sa scriu cand ma intorc de undeva; insa nu imi place sa fac asta cat timp sunt ACOLO.
Voi? Cum sta treaba? Va luati tehnologia cu voi?

4 gânduri despre &8222;Leapsa13.Vacanta, blog si dependenta&8221;

  1. Telefonul și atât… dar doar pentru urgențe.
    Dacă mă duc în vacanță să vizitez rude sau oameni dragi, oricum nu am timp, că recuperez distanța. 😀
    Dacă vizitez un loc nou… vreau să mă bucur cât mai mult de priveliște și activități.

Lasă un răspuns

