Iarna de ciocolata


“Iar coniac..altceva parca n`ar mai exista. Barbatii astia parca ar fi toti conducatori. Au impresia ca daca o femeie bea, fac din ea de toate. De ce naiba e doar sexul atat de important? Daca ar trata si restul lucrurilor cu atata interes…”
– Clodia! si in momentul asta mi-a sarit si inima din piept.
“A nu… nu Diana. Te rog te rog nu Diana” si in timp ce ma rugam divininatii, intorc capul. Diana.. in toata splendoarea ei, cu toate kitchurile posibile pe ea. Nu o mai vazusem de un an. Cand imi aduc aminte de Diana, imi place sa mi-o amintesc asa cum era in liceu. Am fost prietene bune. Inafara de lenjerie si periuta de dinti cred ca ne imprumutam una alteia orice; inclusiv familiile. Dormeam mai mereu eu la ea, caci la mine…familia e aglomerata. S-a dus naibii toata prietenia, cand ea a preferat luxul si sexul de toate tipurile iar eu ma axasem pe educatia surorii mele si pe scoala.
Micile mele placeri, o plictiseau. I se parea hilar faptul ca ma duceam la cate un party pe saptamana, cand puteam sa ma duc la un party luni si sa plec duminica. A dat de unu` cu bani si de atunci ii invarte ca la loterie. Tare mi-e teama ca o sa dea peste unul cu care nu ii va merge.
In fine, si-a pierdut orice gust pentru clasic si din paiete si sclipici nu mai iese. De lenjerie nu se pune problema, nu poarta. De bikini n-are nevoie, caci ii ingreuneaza munca, iar silicoanele sunt ok si fara sutien. Masinile lucioase si barbatii cu muschi ii ghidau viata. Era frumoasa, nu zic nu, dar arata ca toate vedetele de scandal de la TV.
– Dia.. ce surpriza. Ce.. ce faci aici?
Eram intr-unul dintre cele mai bune localuri cu unii dintre cei mai buni prieteni. Era o zi de nastere si prezenta mea era necesara, caci eram colega de facultate cu sarbatorita si oricum imi facea placere. Atata tot ca baietii tot puneau coniac, tot sperand la..nici nu stiu la ce naiba sperau. Invarteam plictisita coniacul in pahar cand ma strigase ea.
– Cum ce fac? Nu se vede? Numai bine. Ai fost tu fraiera si nu stii ce-i bun. Ia zi, mai stai mult sau mergem pana in Star?
– Star? In club? Noi doua? A..nu, nu vreau sa iti stric compania.. Zicand acestea incercam sa zambesc finut.
– Pe naiba. In juma de ora plec, mergi cu noi. Nu te-am vazut demult si nu stiu cat mai raman in tara.Si apoi..Ionut intreaba de tine. Te pup iubita.

“Ionut..” si cioburi fine se raspandisera pe tot parchetul.
– Ah.. scuze. Strang eu.. strang eu.
Chelnerul ma refuzase insa, zicand ca nu e necesar, insa ca va trebui platit.
– Da da, sigur. “Ionut..”

Lasă un răspuns

