Iiiiii :D:D:D


Pentru ca sunt fata cuminte si ascultatoare, Doamne Doamne a facut o minune si a facut`o si pe mama sa inteleaga chestia asta. Si-a dat ea seama de chestia asta azi. Bine.. pana maine uita, dar azi m-a rasfatat cum a stiut ea mai bine. Si culmea.. nu e ziua mea nici de nastere, nici de nume. Asta m-a facut sa ma simt cum nu m-am mai simtit de cand aveam vroe 5 anisori. Relatia mea cu mama nu e una dintre cele mai stralucite, insa nici nu lasa de dorit.
Din una in alta, m-a intrebat ce vor tinerii din ziua de azi. Eu ma multumesc cu putin din partea celor dragi. Cer mult in schimb, de la ceilalti.Cer mult, pentru ca ofer la randul meu.
Insa.. ce vor tinerii din ziua de azi?
Nu ma refer la chestiile materiale. Nu ma intereseaza ca vor masini, bani, haine. Nu..
Ce vor ei de la altii si ce isi doresc ei pentru multumirea de sine?In ce conditii ii ajuta pe ceilalti? Ce ii motiveaza? Mai iubesc animale? In mod cert majoritatea isi respecta parintii. Pana si golanasul de la colt, ala de tipa la telefon sustine „Ba.. daca te iei de mama…jdsftdg”.
Nu e comunista, e chiar o persoana moderna, are un caracter puternic si o admir enorm pentru ce a facut. Insa nu intelege ce vreau eu. Am observat ca face eforturi sa inteleaga ce e cu mine pe lumea asta. Are cele mai bune sfaturi, pe care eu ca de obicei le ignor iar apoi stau si ma gandesc „cata dreptate avea mama.. iar!”. Si nu e singurul parinte care incearca sa inteleaga nebunia asta generala din lume. Ca fiecare isi vede copilul o stea si ca il admira si ridica in slavi.. bla bla. Asa o fi. Dar pentru ca iti pasa de copilul tau, iti pasa de mediul in care isi pierde vremea. Adica te intereseaza ce fel sunt ceilalti, din ce medii vin. Eu de exemplu, nu i`am facut mamei si tatei onoarea de a-mi cunoaste toti prietenii si mai ales iubitii( sa zic asa). Am facut-o doar cand am simtit ca persoana e importanta pentru mine si ca ei trebuie sa inteleaga asta si sa accepte felul diferit de a fi al altcuiva.
Acum, cand sora mea face ce faceam eu si isi tine viata si cunostintele intr`un bol inchis, mi se ridica paru`n cap. Mi se pare absurd si de neacceptat. Cum ai mei au treaba mai mereu, partea cu „unde te duci, cu cine si la cat vii” imi ramane mie. Si imi suna cunoscuta partea cu „Ana, te rog eu frumos sa nu mai pui atatea intrebari”. Spre deosebire de mine, ea si-a dat seama ca gresea si acum cunosc pe toata lumea, posed chiar si adrese si numere de telefon din cartier.
Ce a facut`o sa faca asta, nu inteleg. Ce vrea si ce o multumeste, pe ea si pe cei ca ea? Ce vor tinerii si de ce au nevoie pentru a se deschide, inafara de siguranta si intelegere? Caci trebuie sa mai fie ceva.

Pe mine ma multumeste rabdarea. Si incercarea de a intelege.
Pe voi?

4 gânduri despre &8222;Iiiiii :D:D:D&8221;

  1. Ce mă mulțumește pe mine? Fericirea familiei și a celor dragi, sănătatea și să văd că sunt apreciat și nu sunt la categoria ”și alții” 🙂 Bineînțeles că ultima spusă e valabilă penrtu cei în care investesc. Nu am de ce să am așteptări de la oricine 🙂

Lasă un răspuns

