Leapsa12


Sunt nevoita sa ma mandresc cu lucrurile de care mi`ar fi rusine, ca deh.. mi-a pasat Paul.

* Sunt orgolioasa. Foarte orgolioasa, uneori absolut irational. Atat de orgolioasa ca nu cedez decat dupa ce fac eforturi imense sa ma autoconving, fie ca e vorba si de un adevar general.
* Am boala contrazicerii.Nu ma refer la discutiile constructive, ci pur si simplu imi place sa ma contrazic. E hobby si e amuzant de cele mai multe ori. Asta pentru ca imi place sa am dreptate, iar in 80% din cazuri chiar am.. insa uit mereu de marja de eroare.
* Sunt „urâcioasă şi răutăcioasă” si „scorpie”. Le aud des, de la toata lumea, constant, admirativ sau pe ton de repros. Sunt si nu e ceva ce ma bucura. Imi place si iarasi nu e bine. Mi-am propus sa schimb asta.
* Intarziam mereu.. sunt in proces de a schimba defectul asta.

Voi??

11 gânduri despre &8222;Leapsa12&8221;

  1. Pai.. S-o luam asa:
    Urasc sa am dreptate, desi stiu de cel ma multe ori care sunt consecintele.
    Mi se spune sa n omai fac pe desteptul (ca tot prost raman).
    Intarziatul, fumatul si altele: suma tuturor viciilor ramane constanta.
    Alege!

Lasă un răspuns

