Leapsa11


Uite, ALina a primit de la cineva, si a pasat mingea mai departe. Cand am fost eu si alti bloggeri dragi ei, fericiti?
Paai..
– cand am aflat ca am o surioara
– cand am plecat la munte din primii mei bani munciti si stransi
– cand mi-am dat seama ca iubesc, ca nu-s de piatra, ca stiu sa fac sacrificii si compromisuri
– sunt mereu fericita cand iau un examen, o restanta, cand primesc zambile si ciocolata amara, cand ploua, cand ninge, cand primesc mesaje dragute.
– am fost extrem de fericita cand am luat bacul si cand mi-a luat mama telefonul ala nokia, PE CARE L-AM SCOS DIN SERVICE. Deci iarasi sunt extrem de fericita.
– si mai am vreo doua motive, dar sincer, inca incerc sa ma conving eu de ele:D

ALina deja a pasat leapsa cui as fi pasat`o si eu. Deci..nu mai are sens, caci ei oricum o vor face. 😀 Astept sa vad, cand sunteti voi extrem de fericiti!

4 gânduri despre &8222;Leapsa11&8221;

  1. Imi place cum imi scrii numele. old Facebook like! 😆 ah ca tot am tras si eu cu ochisorii, si intre mine si fratele mijlociu e o diferenta de 9 ani si intre mine si cel mare 11. 😀

Lasă un răspuns

