Atipic


Nu-mi plac trandafirii; si daca imi plac intr`o oarecare masura, ii prefer galbeni sau albi.
Nu-mi place frisca aia la tub; doar aia de casa, pe care o chinuie mama 2 zile.
Nu suport aroma de capsuni sub nicio forma. Deloooc! Nici inghetata, nici suc, nici crema, nici rulada. Doar naturale.
Nu imi plac capsunile cu frisca naturala.
Nu-mi place frisca pe ciocolata calda sau cafea&co.
Nu-mi place aroma de vanilie.
Nu plang la filme siropoase, probabil pentru ca nu ma uit la ele.
Titanic niciodata n-a fost filmul meu preferat si cat am fost mica nu mi-a placut rosul.
Nu-mi plac florile+ciocolata oferite ca si cadou la prima intalnire.
Nu-mi place de Pitt, Van Diesel, Alex, Connect-R(si sper ca i-am scris bine) si alte perechi de muschi de pe covorul rosu.
N-am avut postere cu baieti „draguuuti” in camera si nu am folosit niciodata y in loc de i.
Nu suport paietele, sclipiciul si abia abia inghit dantela.
Nu ma innebunesc sa ma machiez sau sa dau a domnisoara.

Dar asta e ciudat. Pentru ca daca ai lua un manual despre „ce-s fetele?”, acolo sigur va scrie ca ne plac chestiile romantice, ca plangem la filme, ca ne plac chestiile alea asa.. roz, pufoase si dragute.

Sunt eu ciudata? Sau lumea s-a mai schimbat?

14 gânduri despre &8222;Atipic&8221;

  1. Ai îți place, și aia, da aia cu aia combinate nu, și ai cu aia dar nu cu aia. Aia singură îmi place și iar aia fără aia nu-mi place :)) Complicată treaba :)))

  2. Oook pai sa vedem: urasc vanilia – nu ma incanta nici ceaiurile, nici cafelutele, nici cioco. , nici inghetata, nimic din ce contine vanilie.
    Titanicul nici mie nu mi-a placut, nu am bocit si nici nu o voi face vreodata. Sunt alte fiilme mult mai reusite!
    Pitt si restul mentionati de tine nu ma incanta nici pe mine, chiar deloc. In general prefer oamenii normali, nu pachete si pachetele de muschi ca nu ii ” mananc „!
    Si desigur ” Nu suport paietele, sclipiciul si abia abia inghit dantela.
    Nu ma innebunesc sa ma machiez sau sa dau a domnisoara. ” – urasc paietele si lucrurile sclipitoare. Nici sa nu le vad!
    Cat despre machiaj .. oh well, un rimel si-un tus ajunge! 🙂

    Deci draga mea, esti cat se poate de normala!

    • s-a schimbat lumea. pe vremea cand se purtau rochii pana in pamant si ieseai cu matusa la plimbare, lucrurile astea erau musai. :)) sau cel putin asa povestea bunica.

  3. Nu esti obligata sa agreezi anumite culori, sa te machiezi intr-un anume fel sa sa plangi la filmele romantice. Suntem diferiti. Tu esti unica in felul tau.

    • nu e vorba de unicitate, ca da..toti suntem diferiti. e vorba de ceea ce e specific fetelor. a fi o fata in adevaratul sens al cuvantului, ma gandeam ca ar trebui sa fie niste reguli, o regula comuna macar. 😀

Lasă un răspuns

