All dark and twisty inside


E vara, e asa de vara ca ploua de vreo saptamana si nu prea pot sa ies din casa fara jacheta, blugi lungi si tenesi, pentru ca e frig. Dar e vara! Si ma bucur ca ploua, ca e asa racoare. E in ton cu starea mea.
Nu sunt „bright and shiny”. ‘I`m all dark and twisty inside.’ [citez din Grey`s Anatomy].
Oricat ma chinui eu sa fiu zambitoare si sa vad situatiile roz, nu o sa merga treaba asta si pentru mine. Vad mereu lucrurile asa cum sunt ele de fapt, numai ca atunci cand vorbesc, le invelesc in roz puternic, cu paiete si sclipici si raze de soare. Si curcubeu!sa nu uitam de curcubeu.
Dar nu..nu`s asa. Imi place sa aman depresia, tristetea si sa le inlocuiesc cu alte chestii.
Nu`i bine sa ai regrete. NU exista regrete, doar noi oprtunitati. Uneori..uneori insa, cred ca regretele sunt ok. ALtfel ar fi fost totul ok, as fi fost perfecta.

Mi-am dezactivat contul de Facebook. Cel putin momentan, caci am bifat acolo ca „I`ll be back later”. M-am indepartat atat de mult de toata lumea, ca practic, n`am pe cine sa sun, ca sa iau o gura de aer. Stau si ma intreb..daca as fi avut pe cine, as fi sunat.. sau caut acum nod in papura?

O alta veste super.. mi-am bagat telefonul in service. My heartphone, va fi ok, asa a zis nenea ala 😀

Si da!ploua! si sper sa ploua inca o saptamana.

11 gânduri despre &8222;All dark and twisty inside&8221;

  1. Am injurat tare de tot ploaia si vremea racoroasa de la sfarsitul lunii iunie…eram la mare si mi-am stricat toata vacanta. Zilele astea am auzit ca va fi iar putin mai racoare, dar de data asta sunt mai fericita: am inceput sa ma satur oarecum de canicula.

  2. Aș vrea să-ți dau un sfat, să-ți spun că toate au o cale de ieșire și trebuie să existe o latură pozitivă în orice. Aș vrea să știu ce să-ți spun ca să vezi altfel lucrurile însă asta ar însemna să găsesc și eu o rezolvare la stările mele. Acum nu găsesc acea ieșire și nici latura pozitivă…dar asta nu înseamnă că nu există 🙂

    • nu cred ca incerc sa gasesc o rezolvare. cred ca incerc sa ma accept. am tot trait cu impresia ca sunt optimista, si pinky way, dar nu sunt. si nu cred ca e chiar atat de rau. cel putin stiu cum sa iau lucrurile si nu o sa fiu surprinsa prea des. 😀

  3. Ceeeeee?…Cum inca o saptamana – chiar daca am auzit la meteo ca s-ar putea sa mai avem o saptamana ploioasa – ?? Urasca vremea asta,cand ploua zile intregi..am o stare de neliniste mult prea mare…..:)..Sper sa apara repede soarele :>..

Lasă un răspuns

