Super..stitii??


De fiecare data cand ma gandesc la ele, imi aduc aminte de prietena mea, care imi pune intrebarea „Crezi in Dumnezeu?” la 1 secunda dupa ce zic o chestie superstitioasa.
And still..

E un fapt dovedit. De cate ori imi duc tenesii sau adidasii in basca, pe vreme torida, a doua zi ploua. Ieri, soare, naduseala, zi torida, canicula. Azi, ploaie, racoare, vant, nori multi, inchisi la culoare. Doar ce mi`am dus ieri tenesii in basca, ca ii tineam degeaba.

De cate ori imi spal fusta roz(una singura am, nu`s fan al rozului), PLOUA! Ploua torential si de fiecare data uit de rufele din uscator, pe care le iau a doua zi numai bune de stors.

Oricat as cauta un lucru de care am nevoie ACUM, nu`l gasesc. Am dat de el acum 2 zile, cautand altceva, insa nu mi s-a parut necesar sa il pun la locul lui, iar acum nu`mi aduc aminte unde era. Il voi gasi clar, cautand altceva. SI nu, nu e pt ca sunt imprestiata, sunt obsedata de ideea „totul la locul lui”, insa se pare ca obsesia nu e suficienta.

Cand zic ceva de genul „de fapt o sa..”, exact asa o se intampla, in 99,7% din cazuri. NU merge niciodata cand e vorba de mine.

Si normal ca o sa ploua, daca afara e urat si eu plec fara sa`mi iau umbrela, crezand ca „eh.. doar nu o sa ploua”. Daca o iau, o sa fie o vreme numai buna de bronzat.

Si nu e doar cu mine, sunt sigura ca se intampla si altora. NU?

16 gânduri despre &8222;Super..stitii??&8221;

  1. De acum incolo voi fi cunoscut numai sub numele de Cel ce aduce ploaia pentru ca este suficient sa-mi spal masina si in maxim 2 ore ploua !!!.Este pentru a mia oara cand imi spal masina si fix in aceeasi seara ploua Stiu ce o sa ziceti toti esti tampit ..

  2. Asta cu ploaia era și logică… se spunea de o săptămână că o să fie în weekend furtuni… dar dacă unii nu cred…

    E ciudat cum calculăm noi toate lucrurile care ne merg random prost, dar nu și cele care ne merg random bine… pentru că ele sunt cam egale… dar nu observăm decât când ne merge prost…

    • Nu e vorba doar de week`ul asta, ci de fiecare data cand e urat si nu`mi iau umbrela.
      Iar random-bunele, nici daca ma strofoc cu hipnoza, tot nu vor fi random. Sunt si lucruri bune, dar inafara de cele constante(ca am casa, masa, parinti si sanatate), sunt foarte rare, si extraordinar de putin intense, si scurte.
      Daaar.. astept soarele pe strada mea. Sunt convinsa ca toate vor fi bune.

      • Păi uite de exemplu, au fost mult mai multe zile cu soare, decât cu ploaie… dar tu le iei în seamă pe astea că au plouat. Cele în care a fost vremea bună nu le iei ca bune?
        De multe ori nu vedem lucrurile bune, simple, pentru că le luăm de-a gata… și uităm să le apreciem.

        • nu`mi place vremea buna. prefer ploaia. spuneam doar ca mereu ploaua daca e urat si nu`mi iau umbrela. 😀 imi place ploaia, nu`mi place mereu sa merg prin ea, mereu.

      • Romanul este sortit depresiei prin starea sociala si financiara in care suntem. De asta nu ma mir cand vad oameni tristi intr-o zi frumoasa, la un eveniment vesel. Din pacate mai multi de 70% suntem depresivi in diverse forme si grade. Nu au cum sa recunoasca oficial treaba asta, si, de fapt nici nu le pasa. Cati dintre voi pot spune ca au facut ceva liber de orice constrangere, din proprie vointa, si care a doua zi nu a ajuns pe cantarul regretelor?

  3. Daca exista sanse de 1% ca ceva sa mearga rau, asa se va intampla. Este legea lui Murphy.
    Dupa o perioada te obisnuiesti, nu te mai mira, ba chiar te bucuri ca ai fost atat de pesimist incat sa iei in calcul si aceea varianta.
    Avantaje: 1. nu te surprinde daca ceva nu iese cum ai vrea tu
    2. Daca totusi lucrurile merg bine, sentimentul de bucurie este mai mare
    3. Pregatirea psihica pentru oricare dintre variante iti creeaza un avans in fata celorlalti participanti la eveniment.
    Dezavantaje: 1. De multe ori ai sentimentul ca esti ghinionist, sau prost, dar de fapt tu esti „clarvazator”
    2. Trebuie sa gandesti, si te deranjeaza cand vezi ca altii nu gandesc.

Lasă un răspuns

