Partea cu „imi pare rau”.


Sunt oameni care nu zic „te iubesc”, cu toate ca o simt. Nu zic pentru ca nu sunt siguri ca sentimentul respectiv este cel al iubirii sau pentru ca pur si simplu nu vor sa-si pune emotiile pe masa de chirurgie. Ca in orice operatie, exista riscuri de nereusita. Nu toti oamenii risca, multi prefera gradul actual de confort.

Sunt oameni care nu zic „imi pare rau” decat foarte rar. Eu de exemplu, zic doar atunci cand chiar cred asta si folosesc un ton calm, apasat, vorbesc rar si aprope ca zic pe litere. In rest imi cer scuze, ma explic si altele. Cand imi pare rau, pai imi pare! Imi pare, pentru ca ori am gresit fata de o persoana extraordinar de draga ori m-am dat zmeu si am facut-o lata.

Si totusi, sunt oameni care nu zic deloc. Nu-mi place cand cineva face anumite „chestii” prin care se scuza. Bine, ma iei in brate dupa ce ne`am certat si ma pupi pe frunte, te uiti in ochii mei si imi zici „copilule” si gata?Pentru a cata oara? Ok, am inteles, ai gresit, am gresit si eu. Dar faci miscarea asta de sute de ori si nu-ti ies pe gura cuvintele alea, nici daca te amenint cu tocatorul de snitele?
Mai sunt oamenii care zic „hai ca stiu ca nu te superi”. DUDE!ma supar. Daca vezi ca m-a deranjat ceva, nu poti sa mizezi pe ideea ca de cate ori ai facut ceva aiurea, eu ..pentru ca sunt prietena buna cu tine, o sa inghit.

Oamenii au nevoie sa stie ca ai gresit, sa vada ca stii sa comunici. Daca tu ai nevoie sa ma auzi pe mine, sa stii ca nu am facut intentionat, sa stii ca de fapt ma gandesc sa ma revansez fata de tine, tu de ce esti atat de „pe pozitie”? De ce oamenii cer ce nu pot oferi?

9 gânduri despre &8222;Partea cu „imi pare rau”.&8221;

  1. Pingback: Iubirea vietii mele: cafeaua | Love addiction √v^√v^√ღ

  2. “hai ca stiu ca nu te superi” – daca imi spune asa ceva ma supar si mai tare..Asa este sunt putini care spun cuvinte in care si cred sau care si ofera,nu doar cer..

  3. Dacă știi că ai greșit e bine să îți ceri iertare de la oricine nu doar de la cei dragi. Când te scuzi dai vina pe altceva sau cineva. Dacă e vina ta pentru ceva atunci cel mai potrivit este să îți ceri iertare. În altă ordine de idei, referitor la partea cu oferitul. Majoritatea refuză să se implice din teamă să nu se implice și să nu meargă, dar problema e că dacă nu te implici sigur nu merge peste noapte relația. Dacă nu vrei să riști prea mult poți gândi mai mult înainte de a începe relația aia, dar când ai început-o trebuie să oferi și bine și ceallată persoană trebuie să facă la fel.

    • cand zic „Scuza`ma” nu caut scuze, sau nu caut alti vinovati. Doar ca imi pare rau foarte rar, de multe ori fac exact ce trebuie, chiar daca iese rau. SI apoi am timp sa ma gandesc daca vreau sau nu sa fac ceva.

Lasă un răspuns

