Cand se fac mari, ar fi bine sa`si doresca sa fie oameni


– Ce vrei sa te faci cand o sa fii mare?
– Doctor.
– Politist.
– Pompier.
– Copil.
– Primar.
– Sef.
.. si alte raspunsuri tipice copiilor. Eu am vrut sa ma fac doctorita si politista. Politista nu ma fac sigur, insa la medicina am dat aici in oras,unde am intrat la taxa, iar la Iasi am incurcat data de admitere. M-am mintit ca o sa dau in anul 2, dar a ramas asa. Am promis apoi cuiva, ca o sa dau cand termin facultatea pe care o fac acum, insa am sa incalc promisiunea facuta, la fel cum amandoi incalcasem suficiente, si am sa dau mai departe pe fotografie sau ceva jurnalism. Asa simt, pentru asta as vrea sa traiesc. Oameni, emotii, momente.

Am avut si am in continuare suficiente rufe spalate in familie. Tot le spal si le bag la clor si Vanish, dar e cam degeaba. Insa sunt rufele mele si nu le-as schimba cu altele. Cand ai mei au divortat, am avut reactii foarte urate. Aveam deja 18 ani, stiam situatia bine, imi doream sa termine mascarada, insa m-a surprins vestea. Reactiile nu au fost tocmai placute, au fost cat de poate de iesite din comun, dar intr`o saptamana mi-am revenit. UN mare plus pentru mine a fost faptul ca o am pe sora mea, mai mica, si nu vroiam sa ii fiu un exemplu prost.

Sunt insa cazuri in care raman traume mari, adanci, care se reflecta in comportament si in viata sociala. Depinde mult si de cauzele care au dus la un divort. Eu vorbesc insa de cazurile in care nu exista batai, incest, alcoolici si alte din astea. Vorbesc de cazurile in care pur si simplu nu mai au ce cauta impreuna.
Copilul se ataseaza de un anumit parinte si normal ca daca exista cazul divortului, el va sta mai mult cu unul din parinti. Se departeaza astfel de celalalt. Poate ii poarta si sentimente negre, fara sa stie de fapt ce e la baza divortului. Il acuza de egoism si nu cauta mai adanc, pentru a vedea cauza.

Ar fi bine, sa-si doreasca sa fie oameni, cand vor fi mari.

2 gânduri despre &8222;Cand se fac mari, ar fi bine sa`si doresca sa fie oameni&8221;

  1. Și ai mei sunt divorțați și cu toate astea stăm toți împreună dar uneori sunt niște certuri de îți vine să o iei la sănătoasa. Partea bună e că poți să înveți niște lecții 🙂

Lasă un răspuns

