Ciocolata,cafea, restante si inca ceva


Da, am renuntat la ciocolata. Am renuntat pentru doua saptamani. Asa de tare am renuntat, ca m-am aruncat dupa 2 saptamani in primul maket si mi-am achizitionat un borcan de ciocolata. Mi-am propus sa nu-l infulec din prima, ci asa, cate o lingurita cand mor de pofta. Merge metoda, insa nu si cu ..cafeaua.
Frate, iubesc cafeaua. Are un gust asa.. asa nu stiu cum. Nu o pot compara. Ca e cu lapte si zahar, ca e neagra, ca e proasta, ca e buna, ca e de casa, ca e la filtru, ca e de la tonomat, ca e furata, ca e virtuala, cafeaua e buna! Am baut prima cafea in anul 1, in barul de langa facultate cu o mana de oameni, cu ai mei colegi. Toti si-au luat cafea, mi-am luat si eu. Am strambat din nas, da` mi-a placut.
Automat, asociez aceste 2 vicii cu restantele, pentru ca le consum in cantitati uriase cand invat. Si eu invat doar pentru restante, in rest citesc. Daca nu am o gasca de dulciuri langa mine, si cafeluta dimineata, nu prea ma pot concentra.
Am o pasiune si pentru culoarea rosie. Nu imi fac unghiile altfel, decat rosii sau lac. Nimic nu imi pare mai indraznet decat rosu. De altfel imi da o incredere in mine extraordinara si ma scoate din toate starile deplorabile pe care le am, suficient de des in ultimul timp.

Si inca ceva, parca e mai bine, totul asa…ca mi`ati zis multi ca va fi mai bine, va anunt ca este. Multumesc incurajarilor de acum..vreo luna.

In rest, nu beau, nu injur, nu fumez. :))
Voi ce vicii aveti?

18 gânduri despre &8222;Ciocolata,cafea, restante si inca ceva&8221;

  1. Cel mai urat viciu: cred inca in oameni. Nu m-am lecuit, desi am experiente….
    Daca te ratoiesti la mine iti zambesc. Daca tipi la mine, rad. Si nu scapi pana nu te fac sa zambesti.
    In rest, cele obisnuite: tutun, cafea.

  2. La capitolul vicii, sunt „avuta” :))) Cafea, tigari, alcool astea-s cele mai grave… In rest, tot felul de lucruri fara de care nu functionez cum trebuie: carti, muzica, filme, etc., etc.:))

    • de baut asa, din cand in cand, un party ceva, si eu.
      de fumat nu stiu…n`am incercat niciodata si mai si stranut intr`una daca nu`mi plac tigarile pe care le fumeaza altii. :)) pretentii

  3. Tot cafeaua… m-a iertat și pe mine de altele.

    Legat de sesiune… ce mai băgam covrigei și tot felul de nuci și alune… vai și amar… într-un fel e bine că s-au terminat. 😆

Lasă un răspuns

