Aloooooooo, bă Gigele!


Bă frate, vii mă?

Şi ţipă şi urlă şi se uită lumea la ei. Nimiiic! N-au nicio jenă.
Nu’mi plac oamenii care ţipă la telefon, de aude şi vecina cu 4 etaje deasupra, ce au vorbit ei. Şi nu domnule, nici in mijloacele de transport în comun nu dau greş. Dar asta e altă poveste.

Cazul 1. Oameni ce au o vârstă.

Tata când vorbeşte la telefon, zici că e cutremur. Pentru ce ţipi aşa, omule?
Mi’a zis că..are impresia că nu e auzit. Prostă impresie. Măcar tata nu vorbeşte la telefon decât foarte rar şi doar acasă. Şi e om la casa lui, în vârstă.

Cazul 2. ‘Pesele’ rare,

Dar baieţii de ‘carter’, băieţii ăia.. ‘pesă’, de ţin telefonul nokia 1100 cu două dejte, de ce ţipă? Să audă domnişoara gagica aia bună măr, că el e golănaş şi ştie a înjura. Fraiere, nu o să se întoarcă după tine, în orice caz o să fugă, ai surzit’o. Nu mă deranjează injuraturile, atâta timp cât le ţii pentru interlocutorul tău.
Dacă n’ai tricou negru lucios ADIDAS, bermude de blug suflecate şi şlapi nike nu ai făcut nimic. Dar nimic! Eventual şi o ‘ţegară’ pe care p fluturi in 15 direcţii. De fapt e ultima, sau chiar împrumutată de la cineva care a avut suflet de ţi’a dat şi ţie, după ce i’ai zis că’i muţi dinţii dacă nu’ti dă.
Iote aşa se întâmplă prin cartere.

Cazul 3. Autobuzele

Urcă câte una din aia cu 15 rânduri de mărgele, sute de kg şi 2 rândurile de aur pe ea, dar normal, duhnind a transpiraţie. Îţi bagi hands’ul si mai tare în urechi şi te ţii bine de bară să nu cazi. Scoate telefonul şi începe prin a ridica braţul, pentru a lipi telefonul de ureche. Şi tipă frate..
Ce mai faci vagaboando? Auzi, eşti acasă? Trebuie să vorbim ceva.
Şi de fapt, stă în telefon 9 staţii. Când a făcut şoferul staţie… staţi staţi că trebuie si eu să cobor. mă scuzaţi, nu mi’am dat seama. ah sandro e numai vina ta. stai fă sa cobor. Nici nu ştii ce a fost mai rău.. duhoarea sau ţipetele.

Normal, sunt particularităţi. Sunt o gramadă de oameni care ştiu a vorbi la telefon. O mulţime care specifică că sunt în bus, deci nu pot vorbi. Iar dacă e o urgenţă nu aude tot autobuzul problema lor.

8 gânduri despre &8222;Aloooooooo, bă Gigele!&8221;

  1. Am văzut câteva cazuri de auzeam de la 30 de metri ce spunea ăla :))) Eu dacă sunt în transportul în comun și celălalt îmi spune că nu mă aude mă simt aiurea dacă vorbesc puțin mai tare. Am impresia că se uită toată lumea la mine 😀

    • astia care au vocea aia puternica, de ce nu se fac ei antrenori? sau voce de antrenori? :))
      cat despre transportul in comun, si eu la fel. ma simt aiurea, ma jeneaza ideea ca toti ma injura in gand sau se uita la mn.

  2. Cazul 4: Esti ibtr-un spital de cardiologie. Mai toti cu o varsta venerabila. Si se hotaraste unul sa nu deranjeze alti 3 sau patru colegi de camera, asa ca iese pe coridor. Rezultatul il banui. Este trimis inapoi in camera de catre stafia alba (majoritatea nu ma aud sosind, asa de tare vorbesc la telefon). 😀

  3. I know that feeling:)))
    Aj ratat o alta categorie care, dupa ce ca urla ei ca animalele mai pun si telefonul pe speaker sa auzim ce zice si interlocutoru ca, deh, are mai mult farmec asa:-j

Lasă un răspuns

