Quote


Lumea a mai vazut OZN-uri şi Omul zăpezilor…Spre deosebire de printul pe cal alb!

7 gânduri despre &8222;Quote&8221;

  1. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    • Vali(sper ca nu te superi daca iti zic asa :D) eu tot visat la fat frumos pana mi`am dorit sa fie fat urat, pe un magar. Dar sa fie al meu! Urat urat, dazbracat de interese. Nu chiar de toare, ca na`, toti avem cate unul.

Lasă un răspuns

