Miercurea fara cuvinte


fotografia imi apartine.
sursa leapsa, insa o am de la Cristi, caruia ii multumesc.
Merge mai departe(daca doriti, nu fortez 😀 ): Alina, Creve, Grapefruits, Choco, Paul, Anelise, Dreamr,Valentina si cine mai doreste.

21 de gânduri despre &8222;Miercurea fara cuvinte&8221;

  1. Pingback: Miercurea fără cuvinte | Minte mare într-un corp mic

  2. Pingback: My life in few words » Blog Archive » Miercurea fara cuvinte

    • nup. oricum dincate am observat(sunt si eu incepatoare) e doar pentru zilele de miercuri. dar eu sunt curioasa ce fotografii ati alege voi.
      ce vrei tu. o fotografie care sa vorbeasca, sa transmita ceva, fara cuvinte. 🙂

  3. Pingback: Joc nou cu … lac « Florina Lupa Curaru

  4. Pingback: Tăcute imagini miercuriene (7)

  5. Pingback: Fără cuvinte, miercurea (12) « Ulise al II-lea – blog canin

Lasă un răspuns

