N-am


N-am apa, n-am curent, n-am lift.
N-am pur si simplu.

Cineva -nu stiu cine naiba- tot are lucrari si opreste robinetii din subsol, pe rand sau pe amandoi in acelasi timp. Deci nu ca nu am apa calda, n-am apa deloc. Uite asa de 3 zile. Am ramas cu samponul in cap si cu o mutra de pisica plouata in fata dusului. Nu a pus nimeni afis jos si incercarile mele de a afla cine este, esueaza lamentabil. Am ramas si cu hainele in masina de spalat, si doar cu apa clocotita si fara apa. Partea buna.. invat sa imi pastrez calmul in situatiile atat de…enervanta.

N-am curent. N-am. Se ia constant noaptea la 0.00. In rest ma ia prin surprindere. Dau cu aspiratorul, ma chinui cu pdf`urile sau ascult muzica, limitat.

N-am lift. Nenea ne-a tinut 2 zile fara lift, fara sa anunte, iarasi. Am plecat cu tata la piata, ne`am intors cu 2 sticle de 5l + de`ale casei si de`ale gurii. Urca nenica pana la etj 8.Nenea a zis ca a uitat sa puna afis, si termina repede. De ieri lucreaza la el, schimba nu-stiu-ce.

2 gânduri despre &8222;N-am&8221;

Lasă un răspuns

