Schimbări


Când treci la o nouă etapă, ai tendinţa de a schimba tot, încercând să uiţi ce ai avut în urmă. E bine totuşi să te impaci cu gândurile şi să îţi acorzi timp pentru asta. Nu vine totul peste noapte, însă cu răbdarea treci si marea.
Schimbările sunt binevenite, mai ales cele radicale şi plăcute. Eu m-am hotărât. Mă vopsesc mai închis puţin şi mă întorc la unghiile mele roşii. De data asta vor fi şi lunguţe(nu lungi!) şi neroase din carne.
Am hotărât să mă apuc de alergat, am găsit şi cu cine, după lungi cautări şi dubii. Nu pentru a slăbi, pentru că nu mai am de unde, am slăbit suficient prin consum interior, însă pentru mine. E sănătos şi o să’mi măresc şi rezistenţa. Fără ciocolată, îngheţată, cartofi prăjiţi şi carbogazoase.
Începând de azi!

4 gânduri despre &8222;Schimbări&8221;

Lasă un răspuns

