Nutriţie, cancer şi vitamine


Mă plictiseam făcând grafice şi m-am mutat pe fb. Am găsit la un prieten (thx btw!) urmatorul clip: click aici. Nu mă înnebunesc după documentarele americane, tocmai pentru că am un ghimpe pentru SUA. Oricum, m-a uimit pozitiv. Mama mereu a susţinut ideea de a lua vitamine; mai ales în perioadele de stres sau pentru perioadele delicate ale lunii. ‘E bine mamă, la cum creşteţi voi vitaminele se duc de parcă n-ar fi. Mănânci alandala, nu asimileszi nimic’ .
‘Da bine..am plecat, ne vedem diseară.’ după care trânteam uşa, căci nu aveam timp să o închid uşor. Îmi luam totuşi vitaminele într-un şerveţel şi sticla de apă.

Filmul are aproximativ 80 minute, susţine ideea de a mânca mai multe fructe şi legume crude, de a lua vitamine şi a avea un stil e viaţă sănătos. Însă pentru prima dată, am regăsit într-un domentar ideea de a nu lua pastile, nu e bine să le iei într-una. Te doare capul, mana, burta, urechea.. repede pastile. Nu e bine! Ştiam eu, de aia nu iau decât o dată la 3 ani..şi nici atunci.Sau metode naturiste..

Recomand filmul. Mie mi-a dat de gândit. Dacă vă uitaţi, aştept păreri. Enjoy!

5 gânduri despre &8222;Nutriţie, cancer şi vitamine&8221;

  1. Uite ca eu de cand sunt alergica la anumite medicamente nu iau, de frica! Singurul medicament cu care ma tratez este fervexul. Cand am dureri groaznice de cap, cand sunt racita ma ajuta dar in rest … las sa treaca de la sine.

  2. Eu vreau, nu vreau, am tratament de luat zilnic, deci nu pot renunța la pastile.

    Ideea e că nu iau din orice… dacă mă doare capul iau un ceai, la ciclu și răceli iau numai când sunt stările groaznice, în primele zile… dar la tratament nu pot renunța.

    Și să știi că în timp (eu fac de la 12 ani tratament), chiar afectează ficatul, oricât de ne-periculoase ar fi.
    Iar din ficat se duce tot… nu mai elimini toxine bine, nu mai asimilezi anumite substanțe… Tubul digestiv e unul dintre cele mai de preț sisteme de la noi din corp. Dacă nu l-ai îngrijit, adio metabolism, adio asimilare.

    • imi pare rau, dar daca asta e situatia, sunt sigura ca iei tratamentul pentru ca te ajuta.
      in rest, am inteles ca nu iei pentru orice durere din aia mica mica. ma bucur sa stiu ca mai sunt si asa oameni 😀

Lasă un răspuns

