Degeaba


Degeaba sunt 30 de grade afara, mie imi e frig. Vara mea s-a terminat. Trecem atat de repede prin timp, ca nici nu avem timp sa-l masuram. Imi era cald si bine asta iarna.
Se pune, daca imi vreau vara inapoi? Si apoi, e prea cald pentru mine.

Si gata. Ma retrag o perioada. Va voi citi, dar nu voi mai posta. Sau cel putin nu atat de des. Am sa ma apuc de restante, de sesiune. Sa ma apuc sa-mi pun gandurile intr-o ordine logica. But still.. daca vrea cineva sa iasa cu rolele sau cu bicicleta… :d
Spor la studii dragii mei.

12 gânduri despre &8222;Degeaba&8221;

  1. Îmi place mult cum ai început. Nu contează că tocmai s-a terminat vara ta pentru că după iarnă va urma alta care va fi și mai frumoasă datorită așteptării. Trebuie să găsești un lucru bun și la toamnă și iarnă. Nu pot fi doar triste și reci…

Lasă un răspuns

