Alt sfârşit, alt început


Gata oameni buni, a fost şi sfârşitul lumii, pe anul 2011. Tot murim în fiecare an, asta ce înseamnă? La câte sfârşituri au fost, tot avem parte de noi începuturi. Vorbeam cu cineva şi îmi spunea că citise: Marele şi marele om care a anunţat un cutremur imens, ce n-a avut loc încă, nu e de găsit. Nu ştiu de unde, parcă pe adevărul sau protv citise.
Oricum, dacă cautaţi pe Google, găsiţi sigur. Păi ăla a mai anunţat un sfârşit, în anul 1994 parcă. N-a avut loc. L-au întrebat dacă o să accepte un interviu în cazul fericit în care nu va fi sfârşitul.
Domnule, n-am ce să accept, nu voi mai trăi. E sfârşitul, nu întelegeţi?

Aştept şi sfârşitul din 2012. Ăla e mai mediatizat, o să fie nebunie. Sper ca măcar magazinele să fie deschise, să am de unde alege pentru revelionul 2012.
Voi ce aţi făcut de Sfârşitul Lumii 2011? Eu mi-am făcut cafea şi foiam netul.

*chestia cu smile-ul l-am aflat de la Grapefruits. So.. thx Grapefruits.

3 gânduri despre &8222;Alt sfârşit, alt început&8221;

Lasă un răspuns

