Una-i mama


Nu m-am înţeles cu mama niciodată aşa cum mi-am dorit. Suntem două caractere puternice şi foarte diferite. Dar mereu are dreptate, pentru că, una-i mama. Cât am fost mică a încercat să mă ţină departe de dezamăgiri, în ciuda firii mele rebele şi plină de dezinteres faţă de persoana ei. A făcut ce a crezut că e mai bine, chiar dacă a lăsat urme uneori. Are mama multe vorbe, toate adevărate, n-am avut eu urechi să o aud. Am aflat recent motivele şi cauza acestei relaţii, reci aş putea zice. Am susţinut mereu că nu trebuie să îţi judeci părinţii, însă acum aplic regula şi pentru mine, căci eu dacă nu am motive, nu pot face nimic. Acum ştiu de ce.

Ana mamă, femeile ar fi mai femei, dacă bărbaţii ar fi bărbaţi. Mulţi sunt copii.

2 gânduri despre &8222;Una-i mama&8221;

Lasă un răspuns

