Ce-aş mai…


N-am să înţeleg niciodată de unde vin sentimentele, căci noi suntem pură chimie. Dar am învăţat că e bine să recunoşti că le ai şi să nu le negi. Asta e, sunt, există şi sunt ale tale, mai mult decât firele de păr din podoaba capilară.
M-am refugiat în tot ce am prins şi am aşternut pe aici tot ce credeam că nu voi gândi sau avea vreodată. La urma urmei om sunt şi am văzut că oamenii plâng, râd, uită, speră. Sunt femeie, deci pot să plâng cât vreau, dacă vreau. Numai că nu vreau asta.
Am aşa o poftă să stau o noapte întreagă pe tocuri, aranjată şi dichisită, să mă simt aşa..frumoasă. Am chef să dansez -contrar stării mele, dar cred că va face bine- să mă zgudui, dar însă îmbracată frumos. Să îmi şterg machiajul întins şi să mă sperii de faţa pe care o voi avea în poze.

Aştept să vină lumea acasă, să văd cine are chef de distracţie şi esenţial..să termin cu examenele.Vreau la teatru, vreau să mă îmbrac frumos, vreau spectacole, petreceri, vreau să iau restul restanţelor, căci proiectele le-am terminat deja. Da, am chef să mă păstrez bine, căci cui îi plac oamenii trişti? Mie nu. Nu aş sta lângă o persoană tristă. Ţie nu. Nu îţi plac persoanele triste.

Bumţi bumţi bumţi.

6 gânduri despre &8222;Ce-aş mai…&8221;

  1. Superb articolul!..sfarsitu e..mortal :))..Tu cred ca vrei vacanta..varaa..si eu..doar ca eu mai examene,proiecte si batai de cap..”Nu aş sta lângă o persoană tristă” – eu da, as incerca s-o fac fericita 🙂 😛

    • degeaba paul. daca persoana e prea prins de lucrurile triste si are teama de fericire, te va prinde in mrejele ei.
      been there, done that. ended it. 😀

Lasă un răspuns

