Nu-i bine


Nu-i bine. Nu-mi mai plăcea cum era asezată mobila în camera mea, aşa că am făcut mutari.
Am făcut schimbări în general. Am mutat multe chestii în cutii şi mi-am lăsat chiar şi unghiile lungi. Beau cafeaua cu lapte, nu o mai beau seacă.
Însă, revenind la camera mea, nu era bine. Sora mea îmi invida patul şi ajungeam să dorm pe marginea patului, dacă nu chiar pe jos. Aşa că am separat paturile, le-am pus în formă de L.
Am şi perne noi, pentru că.. am facut perne. Aveam pluş de la un urs imens primit cadou acum vreo 3 ani, am facut dosuri de perne şi fete de pernă din bumbacel şi matase de la niste camaşi nefolosie, că doar am masină de cusut.
Ha, în seara asta sigur o să cadă din pat!

6 gânduri despre &8222;Nu-i bine&8221;

  1. Si eu beau o cafea acum 😉 Mmm…
    Ai aruncat si tot ce n-ai folosit in ultimele 6 luni. Asta-i o deviza buna intr-ale curateniei: „Ce n-am folosit in ultimele 6 luni se arunca” ;))

    Si patul meu este unul imens. Se poate dormi in el si stil fluture ;))

Lasă un răspuns

