De-ale bunicii.1


Pentru că mă oftic şi din lucruri mari şi din lucruri mici, mereu rămân în urma ba cu studiatul, ba cu greutatea, ba cu muzica, ba cu bârfele; asta pentru că îmi plac lucrurile vechi. Spunea cineva că sunt ‘de pe vremea bunicii’, că nu’mi place tehnologia şi ca sunt old-fashion.Oi fi,da’ multe sunt mai de calitate sau mai sanatoase şi rapide.
De exemplu, un bun remediu împotriva faptului ca preţiosul meu păr avea mătreaţă – habar n-am de unde, căci a fost peste noapte aşa- este clătirea cu oţet după spălare(dialuat cu apă). Eu am luat oţet de mere şi am scufundat în sticlă o crengută de busuioc, să-i mai taie din miros. Ce-i drept, am fost puţin sceptică, însă a dat rezultate. Părul nu miroasea prea tare a oţet, aproape deloc. Iar pentru un tratament minune, e chiar ok.
Să nu mai zic de vechea reţetă cu gazul. Dar asta altadată.

3 gânduri despre &8222;De-ale bunicii.1&8221;

Lasă un răspuns

