Pestisorul meu de aur, unde e?


Vreau un pestisor de aur, sa-mi indeplinesca vreo cateva sute de mii de dorinte.
Vreau sa fiu la fel de puternica pe cat le sfatuiam pe altele sa fie si vreau, vreau, vreau o stea a mea. Vreau inapoi tot ce am dat si mai vreau si ce mi se cuvenea. Vreau sa fac PAC din degete si sa treaca timpul mai repede. Vreau sa fiu vesela, atat de vesela, sa rad cu lacrimi.
As vrea si o pisica, un pisic, un.. pisic al meu. Da` la bloc, nu vreau sa-l chinui.
Si as mai vrea si o poveste gata sa o transpun in realitate;poveste nu telenovele, ca sunt satula, toata lumea are cate una.
Vreau o casa a mea, vreau sa se mai elibereze casa unde stau pentru ca ma sufoc. Vreau sa imi creasca parul cat mai repede, ca sa il las lung, sa imi stea frumos, caci acum sunt mare si stiu ce sa fac cu el. Vreau sa ma bronzez si vreau sa imi ocup timpul.
As vrea sa muncesc vara asta, sa fiu atat de ocupata sa plang de somn. Vreau sa sar peste o zi din luna, sa uit de ea. Vreau un telefon nou; neaparat unul nou.
Vreau sa nu ma mai impiedic de chestii intepenite, vreau sa beau mai multa apa, caci are dreptate lumea, beau prea putina si nu e bine. Apa face bine mai ales la piele.
Am nevoie de o cutie, o cutie sa pun in ea cursurile la care am dat examenele. O alta cutie, in care sa pun examenele vietii, de cand sunt mica pana acum.
As iesi cu rolele, dar n`am cu cine, deci daca are cineva role/bicicleta si e de prin Galati, vreau si eu cu rolele. 😀
Vreau sa raman la fel de optimista si mai vreau melodii care sa nu cante despre ale iubirii, caci lumea s-a impartit stupid la doi. Dar chiar si asa, inafara de cele de club, nu gasesti prea multe melodii pe care sa scrii, inveti sau altele, fara sa iti distraga atentia. Dar asta va fi un alt post.
Mai vreau o oja noua, una rosie puternica, o rochita alba de vara, nu prea lunga, nici prea scurta. Vreau niste pantaloni de blug scurti, sa-i port cu un maieu alb lungut si niste sandale.
Vreau o pereche de ochelari noua, vreau sa imi iau restantele si vreau sa plec din tara dupa licenta.
Vreau sa ma opreasca cineva din nebunia asta de ‘vreau’, caci niciun pestisor nu indeplineste atatea dorinte.
Daca m-as rezuma la 3, una din ele ar fi sa fiu sanatoasa.

sursa foto: http://goldenfish77.blogspot.com/

5 gânduri despre &8222;Pestisorul meu de aur, unde e?&8221;

  1. daca iti doresti ceva fii sigura ca acel ceva se va realiza. acum…ca se va intampla mai repede sau nu…:|
    si nu stiu daca se aplica si la mai multe dorinte, hmmm.
    cateodata eu nu imi mai doresc nimic, nu mai cer nimic si asta pentru ca stiu ca va veni de la sine ceea ce imi doresc.

Lasă un răspuns

