Oh well


When DRUNK, My phone should say, „Are you sure you want to send this text?”

Da, fie că eşti acasă, fie că eşti la un party, oriunde ai fi, dacă eşti ameţit, ar trebui să existe opţiunea asta. Am făcut-o lată de fiecare dată, şi nu pentru că eram beată(pentru că nu am fost niciodată) ci pentru că am fost ameţită şi am pus totul pe hârtie, de fapt telefon.
Dacă m-ar fi întrebat telefonul ‘eşti sigură’ probabil aş fi zis NU. Acum cumva regret că m-am deschis ca o floare ce a fost pusă în paharul cu flori, crezând că va rămâne aşa mereu. De fapt se usucă, moare, ofileşte, apa este aruncată, regenerată şi va găzdui altă floare.
And still, ar trebui sa existe opţiunea aia. :))

5 gânduri despre &8222;Oh well&8221;

  1. Lasa vecina,stii e o vorba..cand pierzi ceva atunci observi ca nu poti sta fara ceva-ul ala,si ca-ti lipseste ;)We’ve been there,done that!
    O sa fie bine,chiar daca nu inventeaza nimeni optiunile de mai sus :)):*

  2. I subscribe my friend! :)) Optiunea „activeaza cu doar 5 euro ambitia si creierul”,ar mai fi fost buna in unele momente!
    Da’ asta e cand iubesti,faci multe :))

Lasă un răspuns

