Ultimul tren


Am tinut atatea morale si lectii despre cum e bine sa te porti cand pur si simplu nu mai poti, incat as fi putut scrie o carte. Totusi, nu pot sa`mi aplic propriile sfaturi. Ma hranesc cu prietenii tarzii si amicitii prea rapide si sunt prea entuziasmata ca sa mai am timp sa`mi acord ragazul de a alege intre bine si rau; asa ca aleg dintre 2 rele.
Ma simt goala; atat de goala incat ma pot compara cu funigeii; panzele acelea ce apar in aer la sfarsitul verii, pentru a prevesti o toamna lunga. Nu mai am de dat decat ce sunt, insa nici sa primesc nu mai am cum, pentru ca nu mai am unde sa asimilez. M-am sfarmat; m-au sfarmat. Ma macin singura, constienta fiind ca poate daca m-as ridica si as vorbi, s-ar schimba cate ceva.
Nu mai vreau nimic din ce am, insa fara ele mi-ar fi mai rau, probabil s-ar termina mai repede si latura mea ‘maso’ nu imi permite asta. Poate maine o sa scriu cat de fericita sunt, dar inima o sa fie mica mica mica de frica sa nu fie una din miile de ultime dati. Probabil am sa si public ce scriu, probabil o sa sterg mai tarziu, dar nici macar vestitele pauze si marele ragaz acordat mie, nu-si mai fac treaba.

Am zile cand fac totul exact asa cum vreau, si daca nu e ca mine, nu e altfel. Si-mi pare rau ca nu mai sunt la fel de scorpie ca intotdeauna, insa numai uneori. Rea si al naibii sunt, insa parca si dulceata are gustul ei.

2 gânduri despre &8222;Ultimul tren&8221;

  1. Mereu o sa ne dorim sa fim mai buni atunci cand simtim ca am fost rai si mereu vom vrea sa fim mai ai naibii atunci cand suntem prea blanzi si intelegatori…important este, cred eu, sa identificam situatiile in care trebuie sa fim intr-un anume fel sau altul :).

Lasă un răspuns

