Limitand nelimitatul sau despre prietenie


Am incercat de cand sunt mica sa am aproape oameni. Multi multi multi si veseli. Neaparat veseli, pentru ca altfel simteam ca ma sufoc. Mi-am dat seama de curand ca dragostea are limite insa prietenia nu. Nu ai cum sa pui o bariera si pur si simplu sa zici : Ba, nu mai suntem prieteni. Am citit si la Mazgalica ceva asemanator.
Am dat pentru prieteni tot ce am avut mai bun,luand de la ei tot ce nu aveau nevoie si adunand intr`o cutiuta pana si biletelele de la ora de psihologie din cls a 10-a.
Am avut prietenii de multe tipuri, am pastrat legatura mai cu toata lumea, pentru cel mai aprig dusman iti e cel mai bun prieten. Si dincolo de asta inca am bucatele din fiecare in suflet.
Momentan si de data asta stiu ca pentru f multa vreme ( stiu pentru ca e diferit, nou si matur), am prieteni pe care ma pot baza si daca mai au o ultima suflare hai doua-trei, sa nu fiu rea. Am o colega de faculate cu care ma inteleg mai mult decat cu o sora si care mi`a suportat multe, si careia tin sa ii multumesc pentru sprijin. Oricum, am observat ca prietenia nu are limite si daca avea eu le`am intrecut demult. Am invatat ca o prietena iarta multe si nu eram singura care facea asta.Probabil fiecare are pe cineva la care apeleaza la orice ora, convins fiind ca nu va fi lasat de izbeliste. Cine nu are, sper sa cunoasca cat mai repde, pentru ca e noroc pur.
Am realizat tot recent, ca totusi, cel mai bun prieten imi este Sugar.

Pentru ca am incredere ca are incredere in mine si atunci cand eu nu am incredere in mine. E bine sa stii ca la baza oricarei relatii, de fapt se afla prietenia; prietenie din aia, pana la oase!

4 gânduri despre &8222;Limitand nelimitatul sau despre prietenie&8221;

  1. Sa stii ca asta sta la baza relatiilor de durata si pe asta se bazeaza iubirea intre doi oameni >:D<
    Mi-a placut articolul,si mi-am adus aminte de lucruri pe care le uitasem :*

Lasă un răspuns

