1 mai


Am asociat mereu 1 mai cu marea, cu toate ca o singura data m-am regasit de 1 mai cu degetele de la picioare in nisipul rece si ud al marii. Mi-am dorit in fiecare an sa fiu la mare de 1 mai, insa ori nu erau bani, ori nu erau bani. Gasca se gaseste, chef se face, banii nu`s.
In fiecare an insa, am facut ceva interesant de 1 mai; stiu si eu.. la padure, la film, cu prietenii alandala, si mereu m`am simtit bine.
Anul asta nu stiu ce as vrea, cu toate ca tot la mare as merge daca as avea cum.

Voi ce faceti de 1 mai?

2 gânduri despre &8222;1 mai&8221;

  1. Cum mie nu îmi place marea, am asociat 1 mai cu mersul la pădure.
    Gen ieșit cu prietenii într-o zonă retrasă, fără manele și miros de mici, cu pulpe de pui și legume la grătar, jocuri, plimbări prin pădure, etc.

    De 1 mai anul ăsta cred că o să serbez lucrând la licență.

Lasă un răspuns

