Sorry is not enough


-Deeply, madly in love-

Pentru mine, scuzele inseamna ceva doar daca au urmari. Sa se ia atitudine in asa masura, incat urmatoarele scuze sa fie din alt motiv. Ar fi absurd sa nu existe scuze, ca totul sa fie perfect si sa te mai si mandresti cu asta. In mod clar ceva nu este bine si deci, existe secrete sau eforturi pentru a acoperi eventualele greseli.
Dar exista si cazuri in care nimeni nu e de vina si toata lumea e suparata.
Unii asteptand scuzele, altii nestiind cum sa le ofere.
Cat de important este sa ai rabdarea necesara si sa stii ce si cand sa ierti? Mi-a fost mai mereu greu sa scot pe gura multe expresii, insa am facut`o de fiecare data cand am simtit emotia respectiva.
Imi e greu si acum sa zic „imi pare rau”, „te iubesc”, „ma ajuti te rog?”.
La fel de urat mi`a fost sa fac promisiuni in van sau sa primesc astfel se promisiuni. Uneori iau ca si promisiuni simplul „ok” si gresesc.
Insa dincolo de toate prejudecatile de mai sus, consider ca fiecare lucru se intampla exaact asa cum trebuie, pentru ca este un curs al lucrurilor, un „asa trebuie”. Degeaba ma arunc in fotoliu si stau bosumflata 3 ore, mancand ciocolata sau orice gasesc dulce. Degeaba sterg poze si ma bat cu pernele. Asa am facut mereu de la vreo 14 ani si mereu mi`am zis ca e ultima data. E degeaba pentru ca mereu ma calmez, iert sau imi dau seama ca am gresit si continui orice am jurat in alea 3 ore ca fac bucati.

Si totusi, la un moment dat parca vrei mai mult decat „scuze”. Nu am simtit nicioadata sentimentul, insa am auzit ca exista.

Lasă un răspuns

