Gata cu leneveala


Oficial a inceput scoala. Astia mici incep azi scoala, drept urmare m`am trezit la..7! Oh God, how I missed it..
Sora mea are prostul obicei sa trezeasca toata casa tot blocul cand are ea treaba. Nu pentru ca vrea ci pentru asa e natura ei. Eu mai am vacanta pana marti, dar asta nici nu se pune la socoteala. Zilele in care leneveam pana la 8 jumatate in pat s-au dus.
Ce ti-e si cu vacanta asta. Eu am avut parte de asa ceva, altii insa nu. Sunt universitati unde vacanta nu s`a dat conform legii, insa studentii( good job!!) si`au luat singuri vacanta, de la „sine putere”.
De altfel si Pastele s-a terminat, asa ca se revine la curatenie, spalat, facut mancare si alte chestii total normale, de care uitasem definitiv in ultimele 4 zile.

Asa ca de azi am revenit la micul dejun ce contine cafea, biscuiti si alte preparate studentesti total nesanatoase. Plus ca Sugar a avut ieri grija sa arunce asa, cand imi era lumea mai draga, o replica super: „Si cand ma gandesc ca vine sesiunea..”.

Da, vine sesiunea. Si tot ma gandesc cand o sa imi revin si eu, sa`mi iau super restantele si sa ma apuc de invatat. Mi-e lene sa traiesc si sa am responsabilitati. As vrea sa fiu 5 minute copil.

3 gânduri despre &8222;Gata cu leneveala&8221;

  1. hehe eu incep cursurile pe 7 mai 😀
    s-a dus si Pastele de care nu m-am putut bucura asa cum trebuie din cauze medicale..ceva dureri ingrozitoare care nu m-au lasat nici sa merg normal pe strada.
    cam vine sesiunea peste noi si noi? ca niste studenti constiinciosi ce suntem mancam cursuri pe paine :)))

Lasă un răspuns

