Happy or not.


Nu-mi plac oamenii tristi. Nu-mi plac pentru ca de multe ori nu vor sa vorbeasca despre asta iar mie imi place sa ajut oamenii.
De altfel nu`mi place sa ma bata cineva la cap cand sunt suparata, lucru care se intampla rar in randul oamenilor ce ma inconjoara, pentru ca obisnuiesc sa fac haz de necaz. Am asteptat 3 luni sa iasa soarele si sa pot iesi in camasa suflecata si ochelarii pe nas. Acum ca intr`un final s`a intamplat asta, ma simt goala. Acum ce vreau?
Asta e problema cu mine. De fiecare data cand mi se indeplineste o dorinta, imi dau seama ca trebuie sa`mi mai doresc ceva, ca sa am la ce sa sper.

2 gânduri despre &8222;Happy or not.&8221;

Lasă un răspuns

