N.am pe cine sa mai dau vina


M-am trezit cu o durere de cap sora cu moartea. Nu stiam care e miscarea si am observat ca ..ei bine, da.. e soare!! si ce soare…
Ma doare capul pentru ca nu sunt obisnuita sa fie soare afara. Ma simt ca un condamnat la moarte, caruia i s-a amanat suferinta inca cateva zile.. si ma bucur de zilele astea, amagindu-ma cu clipele ramase.
In realitate ma amagesc cu soarele, cu caldura asta atat de dorita.

Si pentru ca sunt in perioada in care fac tot ceea ce nu obisnuiam sa fac, am decis sa plantez flori in balcon, in jardinierele batute de praf. Azi e duminica, insa maine sigur am sa le plantez, asta pentru ca am si cumparat seminte si tata a zis ca imi cumpara el niste „crete”. Niste flori mici si galbene cica.
Asta dupa ce acum o saptamana si ceva, am iesit pe tocuri, lucru ce nu ma caracterizeaza deloc, eu fiind pana recent fana nr. 1 al chestiilor simple si la nivelul solului. (jeans, tricou si tenesi) Am fost chiar placut impresioana de cat de natural m-am simtit cu toate ca nu mai purtasem demult ceva cu aer de „elegant”.
Am renuntat si la ideea de a avea parul lung, cu toate ca imi doresc tare tare mult. Vreau intai sa fie sanatos si dupa sa il las sa creasca. Si.. multe altele.

Nu am pe cine sa mai dau vina, sa fie primavara de vina si faptul ca are cine sa ma sprijine neconditionat? Oricum ar fi, tin sa multumesc universului pentru micile raze de soare se strabat cei N kilometri de nori, fum si ceata ce isi fac prezenta simtita in bucatica mea de viata.

4 gânduri despre &8222;N.am pe cine sa mai dau vina&8221;

  1. si eu am renuntat la parul lung astas din cauza ca vreau sa revin la culoarea mea naturala si pentru ca am incercat sa tot tau din el astfel incat sa ramana doar cel sanatos, dar imi place asa cu parul scurt

Lasă un răspuns

