Primavara si automedicatie


Nu stiu daca e primavara sau o toamna muult muult prea tarziu. Imi e greu sa imi dau seama, cert este insa ca soarele mai iese dintre nori cam.. o data la 10 minute si de asta am la mine si ochelarii de soare. As vrea sa ies in rochita si dresuri, dar e prea frig. Acum e frig, acum e cald, acum ploua, acum ploua cu soare. Tare ciudatica vremea asta si vrea sa o anunt ca M-AM SATURAT. Plus ca nu ma simt nici bine avand in vedere ca sunt meteodependenta. Si nu sunt singura. Cam aceasta este vremea la Galati: (poze facute ieri, pe faleza, cand numaram scarile cu Sugar si nu le mai terminam)

Trecand de la una la alta, ma uitam aseara la „Romanii au talent”, si in pauze(pauzele de la protv sunt al naibii de lungi!!!) frecam televizorul. Am vazut reclama de la „Romania te iubesc”, anuntau ca urmatoarea emisiune va fi despre Automedicatie. Am fost foarte inversunata. Ma gandeam cat de nebun sa fii sa iei singur medicamente, fara sa consulti un doctor si dupa sa te plangi ca iti e rau. Te duci la medic, prea tarziu insa; si dupa il acuzi ca nu te poate face bine.
Eu nu iau pastile de nici un fel. Prefer tot ce este din plante. Sunt unul din oamenii aia la care pastilele nu mai au efect, din anumite motive sau altele. Nici algocalmin nu iau. Daca ma simt atat de rau incat nici nu pot respira, ii cer mamei un sfat(caci e in domeniu) si stie ea ce sa-mi dea. Chiar si atunci fac mutre, nu ma incanta ideea unui tratament. Am impresia ca ma „dopez” si asta ma scarbeste total.
Insa oamenii aceia care iau pastile peste pastile, fara sa consulte pe nimeni, cat de inconstienti sunt? Si sunt multi care nu au nimic. Da` na, daca o sa se simta rau? preventiv…

Un gând despre &8222;Primavara si automedicatie&8221;

Lasă un răspuns

