Am nimic sau am tot


m-am plictisit. m-am plictisit de scris cu majuscula, de trezit dimineata, de privit, de respirat.sau poate am obosit. dar nu e vorba numai de mine ci si de oamenii..toti oamenii. toti oamenii au obosit. e trist sa traiesti doar pentru ca nu poti muri.

am realizat ca nu am prea multe din lucrurile pe care imi doresc sa le am, insa ce am e vital. ma simt asa.. ca si cand as vrea sa prind ploaia cu mainile si imi trec prin degete toate sansele de care ar trebui sa profit, insa ma uit pasiv si zic lenes: `al`data`.
datile astea tot vin si pleaca. cineva tot imi zice ca am noroc extraordinar de mult si totusi eu nu ma simt asa.

am inteles tot ce vine de undeva trebuie sa ajunga in alta parte. ca tu mergi sau nu pe calea aia, e alegerea ta. sansele oricum vin si pleaca..

5 gânduri despre &8222;Am nimic sau am tot&8221;

Lasă un răspuns

