Sunt eu nebuna sau..


Pentru mine e WOW..
Suntem in sapt a 6-a de scoala si eu deja simt cum imi bat examenele la usa. Am hotarat sa asez toate lucrurile in viata mea si sa ma concentrez muuult pe examene si pe restante. Nu imi mai permit sa pierd timpul dansand sau petrecand. Plus ca nici nu prea stiu ce vreau in viata..
deci..vine sesiunea?

9 gânduri despre &8222;Sunt eu nebuna sau..&8221;

  1. Da, chiar miroase a sesiune 😦 am inceput ( intr-un ritm si mai accelerat ca pana acum ) predarea de proiecte si partiale peste partiale 😦 Speram sa vina totusi un pic mai tarziu perioada asta, ca sa ma pot bucura si eu asa cum se cuvinte de primavara si de Paste :-<

  2. Eu sunt deja în săptămâna a 7-a… deși acuma de-a dreptul s-a terminat.
    Am licența, și așa în săptămâna a zecea terminam și dăm examenele în săptămânile 11-12… s-a dus anul patru pe câmpii așa repede… când tocmai vroiam să dureze mai mult… trece mult prea repede timpul. De o lună codez la licență, fac teste, etc. și nici nu m-aș apucat de scris documentație și offf… acuși e iulie.

    Timp grăbit…

  3. oho succes Ana! eu in iunie am dizertatia si nu am nici o idee despre ce sa fac lucrarea.ideile mele geniale au luat-o la fuga…superb :)) nu-mi fac griji inca 😀

Lasă un răspuns

