What if?


Mi-am bulit putin tastatura. Activez caps look-ul din tasta caps look, insa pentru dezactivare, apas shift. De ce? habar n-am, dar e stresant.


Imi joaca gandurile ca niste piese de puzzle ce nu stau bine oriunde le-as aseza. Moleculele de aer, de alcool, de speranta, de tot ce nu vreau si am, simt asa..ca ma sufoca.Nu vreau sa ma pierd in toate energiile negative ce radiaza inconstienta. Daca ma agat de ceva, imi e sa nu se rupa si sa distrug astfel momente si tesaturi. Ma incearca un usor sentiment de nesiguranta si ganduri tot mai acre isi fac simtita prezenta.
Iar acum, dupa ce am insirat toate astea, ma uit la ele si imi pare ca ma vait. Imi par la fel de straine gandurile mele, pe cat de proprii si personale le simt.

Un dus rece, va rog.

3 gânduri despre &8222;What if?&8221;

Lasă un răspuns

