8 si 9


…martie, bineinteles. Nu ma prea innebunesc nici dupa Valentine`s Day..cu toate ca am asteptat o scrisoare cu ceva povestiri si poze, de la cineva de departe. Nici dupa Dragobete.
Nici dupa 8 si 9 martie. Ieri am fost romantici si am mancat gogosi si alte patiserii pe o banca din centrul orasului, cu adierea dulce a vantului salbatic. N-am avut rezervare nicaieri, pentru ca nu ne-am propus sa mergem undeva, aveam de gand sa..nu stiu, sa stam.
Adevarul e ca nici nu vroiam altceva, era cam tot ce as fi vrut.
Azi, alta poveste, e 9 martie. Oricum ziua barbatului e in fiecare zi, insa pentru ca..vezi doamne, chipurile ieri au stat in bucatarie ca tipul de mai sus, azi simt nevoia sa se relaxeze.
E greu sa fii femeie, fie si o singura zi pe an. Dar noi…365?
La multi ani tuturor femeilor, pentru ziua de ieri!
La multi ani barbatilor, pentru ziua de azi…si cele ce vor veni!
🙂

Un gând despre &8222;8 si 9&8221;

Lasă un răspuns

