Baba Dochia nr. 7


Azi e baba mea..cu soare cu dinti si vant. Dimineata era un cer senin.. fara nori, bleu.. o placere.Acum sunt nori, bate vantul si sta sa ninga. Toti care ma cunosc zic ca mi se potriveste manusa.Eu totusi speer cu sufletul la gura ca o sa se incalzeasca.
7 pentru ca-mi place nr. 7, imi poarta noroc. Babele voastre, cum fura?

6 gânduri despre &8222;Baba Dochia nr. 7&8221;

  1. Bine că mi-ai amintit că azi e a mea.

    Eu nu cred în chestiile astea, dar e fun să îți pui și să comentezi vremea dintr-o zi.
    Trebuia să merg la Brașov de ziua asta… am înțeles că acolo a nins zdravăn azi-noapte. 😀 Așa ar fi fost baba mea perfectă, cu multă zăpadă…

Lasă un răspuns

