Fashion.1


E puţin ciudată. Asta e prima impresie lăsată. Însă îmi place. Nu deţin munţi de aur că să îmi pot lua tot ce-mi place, dar cine are? Şi dacă mai vorbim şi de firme..
Pentru că aşa e la noi, în Romania. ‘Bă băiatule, mi-am tras geaca Adidas şi pantofi Nike.’ Dar eu sunt anonim şi nu ştiu să-mi scriu numele.Tot mai multă lume îşi cumpără haine scumpe însă fără gust, stil trening fosforescent, tocuri şi lanţ de ‘haur’. Şi nici nu vreau să mă gândesc la replica aia cu ‘gusturile nu se discută’. Ba se discută când sunt un pericol pentru cei din jur!
Prefer cu puţinii bani pe care îi dau anual pe haine, să-mi iau ceva de bun gust şi să ştiu că mă ţine şi că se vede frumos. Nu să atrag atenţia cu orice preţ.
Am fost acum 2 zile cu mama la tribunal. Acolo e ca pe stradă.. forfotă continuuă şi lume grăbită.Mă mir că nu circulă şi maşini.Ei bine, era o..domnă la un birou..secretară, asistentă, treaba ei;1,60 m,si suficient de…împlinită şi durdulie. Ei.. la aceste super calităţi avea tocuri de 10 cm cred cu vârf ascuţit, colanţi şi o bluză pe post de rochie. Nu mai zic de machiaj, parfum si accesorii.
Nu sunt critic de artă, dar te dor ochii când vezi catastrofe. Şi mai trebuie să şi vorbeşti cu ele, pentru ca deţin informaţii de care avem nevoie.


Pe de altă parte şi hainele de firmă sunt întradevăr scumpe, dar fac banii. Păpuşile din revistele de modă, rămân păpuşi. Puţine sunt femeile care înţeleg lucrul acesta şi nu formează o adevarata obsesie pentru corpul altora. Iar designer-ii rămân pe acest tip de femei, pentru că.. se aşează mai bine hainele.
Mie personal îmi plac manechinele din Franţa. Frumoase femei şi cu un aer aparte.
Pana aici..va urma.

5 gânduri despre &8222;Fashion.1&8221;

  1. cata dreptate aiiiiii !!!! si eu cunosc foarte multa lume , care daca si-a cumparat o pereche de pantaloni/pantofi de la nike sau adidas is plini de ei :)) si din pacate daca ar avea atatia bani incat sa zica ca au ceva ca lumea si-ar lua de alte firme , gen lacoste unde pantofii sunt pe putin de 2x mai scumpi … in fine 🙂
    imi plac pantofii din poza , sunt superbi!

  2. ciudat dar interesant in acelasi timp. Ehh las ca ieri, mergand prin oras am vazut un specimen de toata frumusetea…tenisi roz fosforescent, blugii bagati jos in tenisi si largi si o bluza sub forma de jacheta galbena.

    apropo, la mine pe blogg gaseste un fel de leapsa asa mai copilareasca am putea spune:*

Lasă un răspuns

